اخبار اقتصاد ایران

کالابرگ جدید دولت برای سرپرستان خانوار :: ایران تحلیل

وزیر تعاون گفت: استقبال ۹۰ درصدی مردم از طرح الکترونیکی فاکتور؛ به گفته وی فاز سوم این طرح از ۱۸ فروردین آغاز خواهد شد

به گزارش ایران تحلیل، طرح ملی کاتالوگ محصولات الکترونیکی شامل ۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، شکر، تخم مرغ و حبوبات است.

این طرح از ۲۰ اسفند در سال ۱۴۰۲ مرحله دوم این طرح آغاز شد و همچنان ادامه دارد. از ۱۸ فروردین مرحله سوم نیز آغاز خواهد شد.

سولت مرتضوی – وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی – در خصوص اجرای طرح فجران کالابرگ و میزان استقبال از این طرح، گفت: تا هفته اول سال ۱۴۰۳ حدود ۶۰ درصد جامعه هدف این طرح را پذیرفته اند. مرحله و به طور کلی استقبال از این پروژه پیش بینی می شود طرح بالای ۹۰ درصد باشد.

به گفته وی، در مرحله سوم هنوز تصمیمات جدیدی مبنی بر تغییر کالا و یا تمدید یا عدم تمدید این طرح اتخاذ نشده است و اقدامات جدیدی اعلام می شود. در صورت وجود تمدید، اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

وزارت تعاون بهمن ۱۴۰۲ در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیک با عنوان «طرح فجران» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای یارانه ای با اولویت خانواده های دهک های پایین کشور. جامعه (اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن ماه آغاز و در هفدهم اردیبهشت ماه به پایان می رسد و سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در این طرح هجدهم تا بیستم هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ می شود و این اعتبار هر ماه شارژ می شود و نیازی به خرید ماهی یکبار نیست و می توانند بهره مند شوند. این امکان در چند خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا