ترندهای روز

کامالا هریس در مناظره تقلب کرده است؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک موسیقیدان آمریکایی با اشاره به گوشواره مشکوک نامزد دموکرات در مناظره با رقیب جمهوری خواه خود مدعی شد دموکرات ها در پیامی در شبکه های اجتماعی تقلب کرده اند.

آیا کامالا هریس در مناظره تقلب کرد؟

جانی کینگ، موسیقی‌دان آمریکایی در شبکه اجتماعی «ایکس» به گوشواره مشکوک کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها در افق میهنات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ اشاره کرد و مدعی شد که وی در مناظره با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان تقلب کرده است.

کینگ نوشت: “در جریان مناظره شب گذشته با دونالد ترامپ، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور هدفون بی سیم Nova H1 به دست داشت. به همین دلیل است که در طول مناظره هر لحظه با خودکار یادداشت برداری می کرد، حتی زمانی که از قبل به وضوح گفته شده بود که باید وجود داشته باشد. بدون متن یا یادداشت!»

آیا کامالا هریس در مناظره تقلب کرد؟

برخی دیگر از کاربران فضای مجازی به این نکته عجیب توجه کردند و برخی دیگر مدعی شدند که او مدت ها قبل از مناظره دیشب این گوشواره را به تن کرده است.

ادعای کینگ در حالی مطرح شده است که نظرسنجی فوری شبکه تلویزیونی CNN درباره اولین مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ نشان می دهد که هریس از دید رای دهندگان برنده این مناظره بوده است.

در این نظرسنجی، ۶۳ درصد از بینندگان تلویزیون (گروهی که عموماً نماینده همه رای دهندگان به حساب نمی آیند) گفتند هریس برنده بود. تنها ۳۷ درصد ترامپ را برنده این مناظره دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا