اخبار اقتصاد ایران

کامل ترین خدمات بانکی به زائران حسینی از سوی بانک شهر ارائه می شود :: افق میهن

همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) و افزایش تردد زائران از مناطق مرزی، بانک شهر با نصب بیش از یکصد دستگاه خودپرداز در مسیر تردد زائران، کامل ترین خدمات بانکی را ارائه می کند.

به گزارش افق میهن، بانک شهر امسال در راستای مسئولیت اجتماعی خود و افزایش رفاه حال زائران اربعین حسینی، حضور پررنگی در مرز مهران و مسیرهای تردد زائران حسینی در داخل کشور دارد تا بتواند زمینه های لازم را فراهم کند. خدمات مورد نیاز آنها در حوزه بانکی .

همچنین با پیش بینی عزیمت تعداد زیادی از هموطنان به شهرهای کربلا و نجف اشرف در روزهای اخیر؛ بانک شهر پایانه های خودپرداز سیار خود را واقع در مرز مهران و با پشتیبانی ۲۴ ساعته کارکنان در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی راه اندازی کرده است.

دستگاه های خودپرداز و باجه های شهرنت بانک شهر در داخل مرزهای کشور و در استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان و… قادر خواهند بود ضمن رفع مشکلات نقدینگی زائران، کامل ترین خدمات بانکی را به زائران ارائه دهند.

امکان برداشت وجه نقد برای دارندگان کارت های بانک شهر و سایر کارت های شتاب تا سقف ۱۰ میلیون ریال در روز از تمامی دستگاه های خودپرداز این بانک در استان های غربی و تمامی مناطق مرزی امکان پذیر است.

در پایان به اطلاع می رساند؛ زائران حسینی می توانند با افتتاح حساب آنلاین از طریق تلفن همراه و با استفاده از نرم افزار «همراه شهر پلاس» (ورود به قسمت افتتاح حساب کوتاه مدت) «زائر کارت» بانک شهر را دریافت کرده و از خدمات کاربردی و تخفیف های ارائه شده بهره مند شوند. بهره مند شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا