ورزشی

کانکس خبرساز VAR در تبریز جمع‌آوری می‌شود/ ویدئو

استفاده از لانه برای اتاق VAR در کنار زمین در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس سردرگمی زیادی در فضای فوتبال ایجاد کرد و باعث انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که مسئولان ورزش استان آذربایجان معتقدند اتاق VR در ورزشگاه یادگار امام (ره) نصب شده اما با دستور ناظر بازی و مسئولان فدراسیون از آن استفاده نشده است.
لانه مربوطه که به عنوان اتاق VR در تبریز مورد استفاده قرار می گرفت، احتمالا به زودی جمع آوری می شود و از مکان دیگری برای اتاق کمک داور ویدیویی استفاده می شود.
حبیب ستودی نژاد درباره قرار گرفتن اتاق VAR در گوشه ای از زمین و در یک سوله به تسنیم گفت: طبق هماهنگی که با مسئول فدراسیون داشتیم، مکان ثابتی را برای اتاق VAR در نظر گرفته بودیم اما پس از آن محسن. حکیم، مدیر پروژه VAR به ما گفت که نمی توان از اتاق برای این بازی استفاده کرد و در حال حاضر یک لانه در کنار زمین برای استقرار داوران قرار خواهیم داد. این بازی و انشالله بعد از بازی بعدی اتاق را تجهیز خواهیم کرد.”
وی در پاسخ به این سوال که چرا محسن حکیم اجازه استفاده از اتاق VAR را نداد و لانه در کنار زمین قرار گرفت، خاطرنشان کرد: نمی دانم دلیل آن چه بود اما گفتند از لانه استفاده کنید. در این بازی.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا