اقتصاد جهان

کاهش درآمد سالانه غول امنیت سایبری پس از اختلال جهانی

به گزارش خبرگزاری افق میهن به نقل از یورونیوز، شرکت امنیت سایبری اعتصابات جمعی CrowdStrike در گزارش فصلی خود پیش بینی کرد که درآمد سالانه آن به دلیل مشکلات ناشی از رویداد جولای و قطع اینترنت جهانی کاهش یابد.

غول امنیت سایبری آمریکایی در ۲۰ ژوئیه اعلام کرد که پس از یک باگ در آخرین به‌روزرسانی خود که باعث شد شرکت‌ها در سراسر جهان از بانک‌ها گرفته تا شبکه‌های تلویزیونی گرفته تا خطوط هوایی و دفاتر تحت تأثیر قرار گیرند، دچار اختلال بی‌سابقه‌ای شده است.

گزارشی که در روزهای اخیر توسط CrowdStrike منتشر شد، حاکی از آن است که در حالی که پیش‌بینی درآمد کل سال شرکت کاهش یافته است، فروش در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۵ فراتر از تخمین‌های تحلیلگران است.

جرج کورتز، مدیر عامل شرکت توضیح داد: «از آنجایی که این حادثه در ۱۹ جولای رخ داد و دو هفته آخر سه ماهه را تحت تأثیر قرار داد، زمانی که بخش قابل توجهی از فروش ما معمولاً تکمیل می‌شود، تاخیر در معاملات رخ داد. دوره های ماه

وی افزود: با این حال اکثریت قریب به اتفاق این معاملات همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، سهام این شرکت آمریکایی در معاملات پس از ساعت کاری بیش از ۲ درصد سقوط کرد.

این در حالی است که سهام Crowdstrike در ۱۲ ماه قبل از این حادثه بیش از دو برابر شده بود و در سه ماهه اول از انتظارات بازار پیشی گرفت.

این شرکت درآمد سالانه بین ۳.۸۹ میلیارد دلار (۳.۵۰ میلیارد یورو) تا ۳.۹ میلیارد دلار (۳.۵۱ میلیارد یورو) را برای سال مالی ۲۰۲۵ پیش بینی کرد، در حالی که پیش بینی قبلی ۳.۹۸ میلیارد دلار تا ۴.۰۱ میلیارد دلار آمریکا بود.

در پی این اختلال جهانی، بخش مسافرت های هوایی به ویژه تحت تأثیر قرار گرفته است، به طوری که هواپیماها در ایالات متحده و سایر کشورها زمین گیر شده اند، پروازها به تاخیر افتاده و خدمات فرودگاهی به حالت تعلیق درآمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا