کاهش زمان ترانزیت کالا از مصر به خاورمیانه در بندر نئوم عربستان
به گفته خبرگزاری Tasnim (SPA) ، بندر Neum به عنوان یک کریدور نوآورانه ، که با همکاری شورای لجستیک تنظیم شده است ، در مقایسه با دریاهای معمولی در منطقه ، کودکی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
این ادعا هنگامی ادعا شد که یک پروژه فرآیند از NAOM -از NEUM از بندر قاهره تا اربیل ، عراق ، بالای دریاچه سرخ از بندر صفاا عبور کرد و سرانجام در بندر Neum تخلیه شد.
این محموله پس از تخلیه در بندر نئون ، حدود ۹۰۰ کیلومتر طول کشید تا به گل برسد و سرانجام نیمی از آن را افزایش داد که او زمان حمل و نقل را از مبدا با هدف مقایسه کرده بود.
پروژه Neum -Port با مشارکت مقامات دولت و نظارت از جمله مقامات نظارتی سازمان حمل و نقل وت سعودی زکات ، دفتر مالیات و گمرک مانند شرکت های خصوصی مانند صاحبان کشتی ، صادرکنندگان ، واردکنندگان ، صادرات و شرکت های لجستیکی ، این کار انجام شد.
بندر Neum همچنین توسعه زیرساخت ها را تسریع کرده و خود را به منظور به دست آوردن اتوماسیون کامل اجرا کرده است. در ماه ژوئن ، این بندر میزبان اولین جرثقیل کنترل سعودی و الکتریکی در عربستان سعودی آنها توسط اتاق های کنترل ارگونومیک هدایت می شوند ، که نقطه عطفی در توسعه خاتمه بندر NAOM شماره یک است.
علاوه بر این ، دیواره حوض ۹۰۰ متری به پایان رسید و کانال دسترسی به بندر تا ۱۸.۵ متر لایروبی شده است. فرصتی برای پذیرش بزرگترین کشتی های کانتینر جهان.
در این میان ، مقامات حمل و نقل عربستان سعودی کارمندان خود را در زمینه برنامه توسعه منابع انسانی NEUM تکمیل می کنند ، آموزش زنان سعودی برای نقش های فنی پیشرفته در عملکرد جرثقیل همچنین در دستور کار قرار دارد.
به گفته خبرگزاری رسمی عربستان سعودی ، کریدور تجاری جدید بهره وری عملیاتی بالایی را در طول سفر نشان می دهد و یک راه حل یکپارچه لجستیک ارائه می دهد که باعث افزایش رقابت می شود.
در این گزارش آمده است: “این پروژه آزمایشی یک گام اساسی برای تشخیص دید طولانی مدت در تبدیل بندر نئو به تدارکات عالی و چاق شدن دریایی در پادشاهی عربستان سعودی است.”
از نظر استراتژیک در سواحل دریای سرخ در نزدیکی تقاطع متقاطع و یکی از ورودی های اصلی عراق قرار دارد و قصد دارد به یک هدف منطقه ای برای ترکیب مسیرهای تجارت جهانی و تسهیل ترافیک در آسیا ، آفریقا ، اروپا و خاورمیانه تبدیل شود.
این پروژه با اهداف مطابقت دارد منظره ۲۰۳۰ عربستان سعودی توسعه یافته برای ایجاد یک کلاس جهانی -COSISTICS -ECOSYSTEM ؛ سیستمی که به طور کامل درگاه ها ، گذرگاه های زمینی و مراکز گمرکی را به طور کامل ادغام می کند و یک مدل توسعه یافته برای تقویت ارتباط لجستیکی داخلی و ادغام نقش عربستان سعودی در تجارت منطقه ای و جهانی ارائه می دهد.
پایان پیام/