بانک و بیمه

کاهش زیان وپارس در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه

بازار؛ گروه تبادل: شرکت بانک پارسیان با نماد پارس در بازه زمانی ۹ ماه تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ با افت ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۴۸ تومان زیان ثبت کرد.

وپارس با سرمایه ثبت شده ۱۵۶۳۴ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۷۵۰۶.۶ میلیارد تومان زیان ثبت کرد.
بانک پارسیان در ۹ ماهه یک هزار و ۱۹۷۸.۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی، ۴۱۲.۲ میلیارد تومان از محل سپرده، ۶۸۹.۳ میلیارد تومان از محل اوراق بدهی و ۱۹۵.۹ میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری درآمد کسب کرده است. این بانک در بلندمدت حدود ۱۷۹۴۵.۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و بر افزایش کسب و کار بانکی و درآمد حاصل از آن تاکید ویژه دارد.
بر اساس آخرین گزارش ماهانه، ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در مجموع ۴۷.۵ میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کردند و پارسیان با سهم ۴ درصدی روند صعودی دارد. همچنین ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی معادل ۹۰ درصد کل سال ۱۴۰۱ در هشت ماهه امسال به درآمد عملیاتی دست یافتند. بر اساس گزارش ها، نسبت سود ریالی بانک های بورس پارسیان در ۸ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته و نسبت به منابع ریالی و ارزی بانک های منتخب همچنان ادامه دارد. در موقعیت با یک رشد ۲۵ درصدی. مقام پنجم.
تابلوی معاملات چند روز اخیر از افزایش تقاضا برای نماد وپارس خبر می دهد که ناشی از اخبار مثبت با محوریت افزایش سرمایه و همچنین گزارش عملکرد سه ماهه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا