اخبار اقتصاد ایران

کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار :: ایران تحلیل

قیمت خودرو امروز نسبت به سایر روزهای کاری هفته کمتر است. روند قیمت اکثر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار از صبح امروز کاهشی گزارش شده است.

به گزارش ایران تحلیل، قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ کاهش گزارش شده است. اکثر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی افت قیمتی جزئی داشتند اما برخی محصولات تا ۹۷ میلیون تومان افت قیمت داشتند.

قیمت امروز خودرو نسبت به روزهای کاری هفته کمتر است. روند قیمت اکثر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار از صبح امروز کاهشی گزارش شده و با شروع معاملات، یکی از جدیدترین خودروهای مونتاژی گروه بهمن با نام Fidelity Prestige هفت نفره ۹۷ میلیون تومان کاهش قیمت داشته و به نرخ ۲.۴۵۳ میلیون تومان رسیده است.
قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای امروز روند کاهشی داشته است.

کوییک اس هاچ بک اقتصادی سایپا از ابتدای امروز دو میلیون تومان افت داشته و با نرخ ۴۰۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین جی اتوماتیک که سدان لوکس سایپا محسوب می شود دو میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۸۰۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو پارس LX TU5 محبوب ترین سدان ایران خودرو است که تولید آن در روزهای آینده متوقف خواهد شد. این خودرو برخلاف بازار عمومی دو میلیون تومان رشد داشته و به نرخ ۸۸۵ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 لوکس ترین سدان حال حاضر ایران خودرو است و با افت ۱۰ میلیون تومانی بیشترین افت قیمت را در بین خودروهای داخلی به خود اختصاص داد. این خودرو هم اکنون یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

در برخی موارد قیمت خودروهای مونتاژی افت قیمتی ده ها میلیون تومانی را تجربه می کند.

ام وی ام X33 کراس یکی از جدیدترین محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو است که ۱۷ میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بوده و به قیمت یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

فردا T5 یکی از کم تقاضاهای مونتاژی محسوب می شود که ۳۰ میلیون تومان افت قیمت داشته و به یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.

Fidelity Prestige پنج نفره مانند نسخه هفت نفره نسبت به روز گذشته کاهش قیمت قابل توجهی پیدا کرده است. این کراس اوور جدید بهمن موتور با نرخ دو میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان با افت ۸۰ میلیون تومانی خرید و فروش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا