خودرو

کاهش قیمت خودرو امروز چهارشنبه 31 مرداد


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: امروز چهارشنبه سی و یکم است مرداد قیمت خودرو اعلام شده است. قیمت خودرو به شدت به عوامل مختلفی مانند نوسانات ارز و تغییرات بازار جهانی بستگی دارد. قیمت خودرو به شدت نوسان دارد. سیاست های جدید دولت در خصوص مالیات و عوارض می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت خودرو داشته باشد.

قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ روند مشخصی نداشت و به فراز و نشیب هایی که در این هفته تجربه کرد ادامه داد.

با ادامه نوسانات نرخ دلار، تمامی محصولات داخلی و مونتاژی دارای فراز و نشیب هستند، اما فراز و نشیب برخی محصولات متوقف شده و به کما رفته است. با وجود این KMC T9 در رده خودروهای مونتاژی ۸۰ میلیون تومان افت داشته و در بازار دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی برای اکثر محصولات در نوسان بود.

کوییک اتومات یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات گیربکس اتوماتیک در بازار داخلی است که روند قیمت آن شکسته شده و امروز سه میلیون تومان افت قیمت دارد و ۵۴۷ میلیون تومان معامله می شود.

کوییک Gear S یک هاچ بک اقتصادی از شرکت سایپا است که از امروز دو میلیون تومان گران شده و با قیمت ۴۰۹ میلیون تومان به فروش می رسد.

دنا پلاس (۶ سرعته) یکی از قدرتمندترین محصولات بازار داخلی است که از صبح امروز با پنج میلیون و پنجاه هزار تومان گرانی به کانال ۷۸۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما گران ترین خودروی داخلی بازار محسوب می شود و با افزایش ۱۲ میلیون تومانی با قیمت ۹۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

بازار خودروهای مونتاژی برای اکثر محصولات نوسان داشت.

جک J4 آپشنال ارزان ترین خودروی مونتاژی کرمان موتور است که روند آن نوسانی است و از ابتدای امروز با شش میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت ۷۸۱ میلیون تومان به فروش می رسد.

لونا GRE برقی یک کراس اوور مونتاژ شده از ایران خودرو محسوب می شود. این خودروی تمام برقی از صبح امروز با افت ۴۰ میلیون تومانی با نرخ یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان معامله می شود.

هونگچی E-QM5 در ادامه روند نزولی خود ۷۰ میلیون تومان دیگر ارزان شده و با قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

قیمت خودرومنبع: تجارت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا