اخبار اقتصاد ایران

کاهش قیمت در بازار خودرو/ از یک میلیون تومان تا ۵۵ میلیون تومان :: افق میهن

قیمت خودرو در تمامی محصولات امروز کاهشی است و تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی با افت محسوسی نسبت به روز گذشته معامله می شوند.

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۲۰ است تیر ۱۴۰۳ یکی از عمیق ترین رکودهای خود را تجربه می کند. به طوری که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی روند نزولی داشته اند. این کاهش از ۱ میلیون تومان به ۵۵ میلیون تومان در بین خودروها در درجات و شدت های مختلف قابل مشاهده است.

همچنین نرخ دلار به عنوان عاملی موثر در بازار خودرو، تاثیر خود را بر نمودار این بازار به صورت کاهشی نشان داد.
قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی از صبح امروز با روند نزولی در تمامی محصولات آغاز شد.

کوییک اتومات یکی از هاچ بک های اقتصادی سایپا است که با ۸.۵ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین جی استاندارد یکی از معدود محصولات شرکت سایپا است که از ابتدای امروز ۶ میلیون تومان ارزان شده و ۷۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

سورن پلاس (ESP) محصولات ایران خودرو با افت ۱۲ میلیون تومانی با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا V2 اتوماتیک با افت ۱۸ میلیون تومانی و قیمت ۹۲۵ میلیون تومان از دیگر محصولات این شرکت است.

قیمت خودروهای مونتاژ شده

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی در تمامی محصولات تغییر کرده است.

احترام بهمن موتور یکی از سدان های مونتاژ شده این شرکت است که با افت ۱۷ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت ۱.۳۸۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس اوورهای پرطرفدار بهمن موتور محسوب می شود. با ۲۰ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته با نرخ یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان معامله می شود.

لاماری ایما هیبرید تنها محصول بازار خودروهای خارجی است که ۳۵ میلیون تومان افت قیمت دارد. این خودرو هم اکنون دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

کراس اوور تیگو ۸ پرو هیبریدی مدیران خودرو و رقیب لاماری ایما هیبرید نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت دو میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا