فناوری

کاهش 13 میلیونی قیمت دنا پلاس/ قیمت پژو 206 چند؟

به گزارش Oxtan News; افزایش تنش ها در خاورمیانه یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو سرگردانی در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند تنش های ناشی از آن باعث فاصله گرفتن خریداران از بازار و برخورد با خودروهایی با این شرایط شده است. بازار به پایین ترین سطح خود خواهد رسید و با این شرایط شاهد کاهش قیمت در بازار خواهیم بود.

کاهش قیمت در بازار خودرو در حالی رخ داد که دلار امروز روند صعودی قابل توجهی در بازار داشت اما بازار خودرو برخلاف جهت این افزایش حرکت کرد و نشان داد که نمی خواهد با نرخ دلار همسو شود.

بر اساس ارزیابی بازار، در میان پرطرفدارترین مدل های ایران خودرو امروز، «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» با کاهش ۱۳ میلیونی بیشترین کاهش قیمت و «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز با ۶ دستگاه کاهش قیمت در بازار. میلیون.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» بود. . ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده ای» ۵۴۰ میلیون تومان قیمت داشت و نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. «هایما اس ۸ پلاس» امروز در بازار یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان قیمت بدون تغییر داشت. اما ارزیابی بازار نشان می دهد که در بین خودروهای ایرانی، «تارا اتومات V2» پس از چند روز رشد قیمت، کاهش قیمت را تجربه کرد و ۸۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد در میان مدل های پرطرفدار ایران خودرو امروز، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» ۹۲۰ میلیون تومان قیمت و ۵ میلیون کاهش داشت، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» قیمتی معادل ۹۴۰ میلیون تومان با ۱۳ میلیون کاهش در بازار. بررسی ها نیز نشان می دهد پژو «۲۰۷ دنده ای» امروز در بازار ۷۰۶ میلیون تومان قیمت و ۶ میلیون کاهش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا