اخبار بورس

کتاب “بینگو” همان نقطه اولیه مسیر ثروت/ ما در مدیریت ثروت و ثروت سازی مشکل داریم

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری MHS:

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری MHS گفت: به دلیل اینکه در فضای سرمایه کشور تخلفاتی صورت می گیرد، مردم سرمایه های زیادی دارند که به درستی مدیریت نمی شود، در زمینه مدیریت دارایی و تولید ثروت مشکل داریم.

محمدحسین سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری MHS در گفتگو با افق میهنوی در خصوص تعداد بازدیدکنندگان از شانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: حضور در نمایشگاه تا حدودی ضعیف بود زیرا سازمان بورس حضور نداشت و بازار سرمایه نیز در این مدت تا حدودی با چالش مواجه بود. اما آنچه در هلدینگ سرمایه گذاری MHS دیدیم، غرفه بسیار شلوغی بود، چون در فضای سرمایه کشور تخلفاتی وجود دارد، مردم سرمایه زیادی دارند که به درستی مدیریت نمی شود. ما با مدیریت ثروت و تولید ثروت مشکل داریم. به همین دلیل غرفه ما با استقبال خوبی مواجه شد. توانسته ایم با مردم و فعالان بازار سرمایه ارتباط برقرار کنیم و توصیه های خوبی در مسیر ثروت و سواد مالی داشته باشیم.

وی افزود: مسائل سواد مالی در کشور زیاد است. ما پول داریم، اما نمی دانیم چگونه آن را افزایش دهیم. کتاب یکنوع بازی شبیه لوتو نقطه شروع در مسیر ثروت است. ما با استفاده از روش های علمی و زبانی ساده یاد می گیریم که چگونه رونق را از صفر افزایش دهیم و این نقطه ضعفی است که در کشور با آن مواجه هستیم. یکنوع بازی شبیه لوتو در آمریکای لاتین لحظه کشف موفقیت و راه رسیدن به سعادت است. هر آنچه را که در زندگی در راه رسیدن به ثروت در زمینه‌های سواد مالی، بازار سرمایه و اقتصاد آموخته‌ام، به ساده‌ترین زبان در کتاب بینگو بیان کرده‌ام. امیدوارم با این کتاب هموطنانم بتوانند سواد مالی خود را بالا ببرند و به رفاه برسند.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری MHS با اشاره به رونمایی از کتاب بینگو در نمایشگاه ادامه داد: دلیل رونمایی از آن در نمایشگاه به همین دلیل است; هرکسی که نگران ثروت است باید از این نمایشگاه دیدن کند. این فرصتی است برای کسانی که به دنبال راه های جدیدی برای ثروت اندوزی هستند. به همین منظور این کتاب در این نمایشگاه عرضه شد.

سلیمانی تصریح کرد: اگر کتاب های قبلی من «کشف ثروت» و «بازگشت به خود» را خوانده باشید، متوجه خواهید شد که در نوشتن زبان بسیار ساده ای دارم. به طوری که حتی افرادی که هیچ اطلاعی از بازار مالی ندارند نیز از کتاب «کشف ثروت» چیزهای خوبی یاد گرفته اند. به همین ترتیب، کسانی که سال‌های زیادی را صرف تحصیل در مقطع دکترا در اقتصاد کرده‌اند، نکات بسیار خوبی را از کتاب «کشف ثروت» انتخاب کرده‌اند تا بتوانند از آن در سفر سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند. در کتاب بینگو چیزهای پیچیده ای را به زبان ساده آورده ام تا کسی که دانشی ندارد بتواند هر چه بیشتر از این کتاب بیاموزد. برای متخصصان در زمینه بازارهای مالی و خلق ثروت، در بخش هایی از کتاب نکاتی را ارائه کرده ام که در زمینه آینده پژوهی، مدیریت ریسک و غیره بسیار مرتبط است.

وی در خصوص نقطه عطف کتاب بینگو گفت: آنچه خوانندگان در کتاب بینگو خواهند آموخت این است که کسانی که دغدغه ثروت دارند در این کتاب همه موضوعات را به زبان ساده خلاصه کرده اند ذکر نشده است، اما مسیرهایی که باید طی شود در این کتاب ذکر شده است. با مطالعه این کتاب تحول مهمی در ذهنیت افراد ایجاد می شود. مانند تمام افرادی که در مدیریت ثروت با آنها کار کرده ایم. من تجربیاتم را در این کتاب بیان کرده ام. مضامینی در این کتاب وجود دارد که مردم برای اولین بار می خوانند. اگر قدم به قدم آنها را دنبال کنید، اتفاقات بزرگی از نظر سواد مالی و رشد ثروت برای شما رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا