ارزهای دیجیتال

کدام آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته‌اند

به گزارش افق میهن:






با افزایش قیمت بیت کوین به ۶۲۰۰۰ دلار، تسلط این ارز دیجیتال در بازار به ۵۷.۷ درصد رسیده است.





به گزارش افق میهن،

علیرغم تسلط فزاینده بیت کوین بر بازار، برخی از آلتکوین ها در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری از آن داشته اند، حتی با اینکه فصل مورد انتظار آلت کوین همچنان به تأخیر می افتد.

تسلط بیت کوین در بازار یکی از عوامل اصلی تاخیر در فصل آلت کوین بود. از آنجایی که سهم بازار بیت کوین به ۵۷.۰۳ درصد می رسد، بسیاری از آلت کوین ها برای حفظ رشد خود در تلاش هستند. تنها یک هفته پیش، تسلط بیت کوین به ۵۷.۷۳ درصد رسید که تأثیر قابل توجهی بر عملکرد سایر ارزهای دیجیتال داشت.

افزایش تسلط بیت کوین تقریباً با یک الگوی مثلث متقارن که چهار ماه پیش شکل گرفت تأیید شد. این الگو در پایان ماه جولای تایید شد و از زمانی که این الگو شروع شد، تسلط بیت کوین به طور پیوسته افزایش یافته است. هدف شاخص پس از شکسته شدن الگوی ۵۷.۹۰ درصد تعیین شد، اما سلطه بیت کوین پس از رسیدن به ۵۷.۷۳ درصد معکوس شد و تنها اندکی زیر هدف باقی ماند.

فصل بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

این افزایش تسلط بیت کوین تأثیر زیادی بر آلتکوین ها داشته است و باعث کاهش رشد و رکود آنها در ۹۰ روز گذشته شده است. با این حال، برخی آلتکوین ها توانسته اند روند را کاهش دهند و از بیت کوین بهتر عمل کنند. در این مدت چهار توکن اصلی توانستند رشد قابل توجهی داشته باشند و بازدهی مثبتی را در نمودار ۹۰ روزه ثبت کردند. این توکن ها شامل Kaspa (KAS)، AAVE، Monero (XMR) و XRP بودند که به ترتیب رشد ۳۶، ۲۰، ۱۰ و ۸ درصدی را ثبت کردند. اگرچه این افزایش ها زیاد نیستند، اما نشان دهنده ادامه تقاضا و خوش بینی سرمایه گذاران برای برخی آلتکوین ها است.

ezgif-7-6cd15e0e23

با ادامه افزایش تسلط بیت کوین، برخی آلتکوین ها در مجموع موفق شده اند عملکرد بهتری داشته باشند که نشان دهنده تقاضا برای برخی توکن ها است. با این حال، تاخیر در فصل آلت کوین به این معنی است که سرمایه گذاران آلت کوین ممکن است نیاز به صبر بیشتری داشته باشند زیرا بازار همچنان در حال تکامل است.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی آیا این گزارش افق میهن کاملاً منطبق بر تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

نماد داده پارس










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا