ترندهای روز

کدام بازیگران به شهادت رئیس‌جمهور واکنش نشان دادند؟

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رضا رویگیری، جعفر دهقان، بهنوش بختیاری و چند تن دیگر از بازیگران با کامنت های خود به حادثه بالگرد ورزقان و شهادت رئیس جمهور و همراهان واکنش نشان دادند.

به گزارش تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به همراه آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

چهره های سرشناس و اهالی فرهنگ و هنر در صفحات مجازی خود واکنش هایی نشان دادند. احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم مردم ایران قدر این عزیزان را بدانند که به آنها خدمت می کنند و از مسئولین و تصمیم گیران تقاضا دارم که بیایند و از این شهید عزیز غافل نشوند و نگذاریم راهش را گم کند. . در این دو سه سال زحمت کشید و دوندگی های زیادی داشت.

سید رضا میرکریمی

سید رضا میرکریمی کارگردان سرشناس سینمای ایران پس از شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه در سانحه بالگرد گفت: خبر تلخی بود. صرف نظر از دیدگاه سیاسی و دیگر شما، به عنوان یک ایرانی، جان باختن تعدادی از مقامات ارشد کشور در حین انجام وظایف خود را در این راه از دست می دهند. من هم مثل خیلی ها دیشب نخوابیدم و اخبار را دنبال می کردم و امیدوار بودم که این تصادف وحشتناک با خبرهای خوب به پایان برسد. اما تقدیر خدا چیز دیگری بود و باید تسلیم شد.

میرکریمی با بیان اینکه برای همه عزیزان سفر کرده و بازماندگان محترمشان از خداوند منان طلب رحمت و صبر و شکیبایی صمیمانه داریم، تصریح کرد: در این روز که متعلق به امام خاص ایرانیان امام رضا (ع) است، خیر و برکت است. برای همه کسانی که قلبشان به ودیعه این سرزمین باید دست به دست هم داد و برای سربلندی ایران عزیز دعا کرد.

ابراهیم حاتمی کیا

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سرشناس سینمای ایران در یادداشتی به مناسبت شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی نوشت: در آخرین روز اردیبهشت ماه با انتشار خبر شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، دلمان به لرزه افتاد و مات و مبهوت بودند امروز یکی از تلخ ترین حوادث تاریخ این سرزمین را دیدیم و با خود زمزمه کردیم انا الله و انا الیه راجون.

این حادثه دلخراش، تلخ و هولناک را تسلیت می گویم. امید است این مرحله حساس در راستای مصالح و مصلحت ایران عزیز و به دور از اختلافات سیاسی و جناحی با صلح و اتحاد بگذرد. در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) خداوند به بنده آن حضرت امام هشتم (ع) رحمت کند.

داریوش عزیز

داریوش عزیز این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون نیز در پیامی نوشت: شهادت پاداش زحمات بی دریغ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دوران مسئولیت بود. در بیرون آرام و خونسرد، اما در درون خشن و جنگنده، برای خدمت به مردم ایران بود و خستگی را نمی شناخت. او می توانست در پایتخت باشد و بدون به خطر انداختن جانش از پشت میز وقایع کشور را رصد کند، اما رئیسی اهل عمل بود. او و یارانش کیسه ای مملو از افتخار خدمت به مردم ایران را به درگاه خداوند حمل کردند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار و عضو کوچکی از جامعه هنرمندان پیشکسوت این مصیبت وارده را به تمامی خانواده های محترم شهدای حادثه سانحه بالگرد تسلیت عرض نموده و برای حضرت آیت الله رئیسی و یارانش علو درجات از خداوند متعال مسئلت دارم. . یادشان همیشه گرامی و خداوند روحشان را قرین رحمت کند.

علیرام نورایی

علیرام نورایی این بازیگر سینما و تلویزیون در متنی نوشت: شهادت رئیس جمهور مکبابی، جناب آقای آیت الله رئیسی و یاران ارجمند ایشان را به ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. احدیت درگاه.

اصغر سمسارزاده این صداپیشه و بازیگر پیشکسوت رادیو، تئاتر و تلویزیون نیز در پیام تسلیت خود گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عزیز ایران این مصیبت وارده را به مردم و خانواده ایشان و جامعه هنری کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان آرزوی مسئلت دارد. بازماندگان صلح و صبر از خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

نسرین نکیسا بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در پیامی شهادت رئیس جمهور و یارانش را تسلیت گفت و گفت: شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، جناب ابراهیم رئیسی و یاران باوفایش میلاد امام رضا (ع) را به ایران تسلیت می گویم. روح خادمان شهید شاد و آرام.

ابوالفضل همراهی کرد

ابوالفضل همراهی کرد بازیگر و مدیر فرهنگی سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی و یاران همگی در کار و زندگی خود نشانه های شهادت را داشتند، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی جمله معروفی دارد که شرط شهادت، شهادت است. . به نظر بنده شهید آیت الله رئیسی و یارانش همه این نشانه شهادت را در کار و زندگی خود داشتند و چه توفیقی بهتر از دریافت شهد شیرین شهادت در حین خدمت به مردم. از خداوند متعال برای آن شهیدان علو درجات و برای امت اسلامی و خانواده شهدا صبر و سلامتی مسئلت دارم.

احمد معظمی کارگردان سینما و تلویزیون همچنین گفت: شهید رئیسی در مدار حق، عدالت، اخلاق و ایمان قدم برداشت. خادم امام رضا (ع) روحت شاد.

مهران رجبی

مهران رجبی این بازیگر، تلویزیون و مجری با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی نوشت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی مردی جهادی بود که برای عهدی که با مردم بست جان خود را داد. زمانی که کشور ثبات نداشت، با ورود به میدان و مردانه، کشور را به ثبات رساند. فقدان او برای مردم ما ضایعه تلخی است.

رضا رویگیری

رضا رویگیری وی همچنین از زحمات خود و همکارانش در دولت سیزدهم قدردانی کرد و گفت: با شنیدن این خبر ناراحت کننده بسیار ناراحت شدم. چون من در دولت آقای رئیسی تلاش زیادی دیدم. حتی وزیر فرهنگ و ارشاد هم به منزل من آمد و با هم آشنا شدیم. این اتفاقات در گذشته رخ نداده است. واقعاً احساس کردم که برای رفاه هنرمندان کار می کنند. امیدوارم دیگر شاهد چنین اخبار تلخی نباشیم و این شیوه خدمت به مردم ادامه داشته باشد.

جعفر دهقان

جعفر دهقان وی با کمال تأسف به حادثه هولناک ورزقان اشاره کرد و گفت: محبت و محبت آنها را هرگز فراموش نمی کنم. خدمت به مردم در دستور کار آنها بود و در این مسیر تلاش زیادی کردند. پروژه رفع فساد در دستور کار ایشان بود که متأسفانه دیگر نمی تواند این مسیر را طی کند و امیدوارم سایر مسئولانی که سر کار می آیند یا در حال کار هستند این راه را ادامه دهند. راه او مبارزه با فساد است و بگذارید این راه موفق باشد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری این بازیگر سینما و تلویزیون به شهادت رئیس جمهور و همراهانش واکنش نشان داد و گفت: این ضایعه را به ملت شریف ایران و خانواده های محترم شهدای بزرگوار آقای آیت الله رئیسی و یارانش تسلیت می گویم. از خداوند منان برای بازماندگان عزیز صبر و شکیبایی خواستارم و برای جانشینان ایشان آرزوی موفقیت و آینده ای درخشان برای این کشور دارم.

فرهاد قاهمیان

همچنین فرهاد قاهمیان وی در پیامی اعلام کرد که یاد و خاطره آیت الله رئیسی همواره مورد توجه هنرمندان بوده و ارتحال ایشان برای جامعه هنری اندوه بسیار سنگینی است. محمد فیلی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر با نام «شمر» در سریال مختارنامه شناخته می شود، ارتباط آیت الله رئیسی با هنرمندان را خوب توصیف کرد و گفت: ایشان از معدود رؤسای جمهوری بودند که بیشتر با هنرمندان ارتباط داشتند. این حادثه ضایعه بزرگی است.

هادی مرزبان

هادی مرزبان وی ضمن تسلیت به اهالی فرهنگ و هنر اعلام کرد که به احترام رئیس جمهور و شهدای این حادثه رزمایش را لغو کردم.

کوروش سپهری

کوروش سپهری بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر سریال «نونخ» ترجیح داد به مناسبت شهادت رئیس جمهور این شعر را بخواند: دست زدیم و بی صدا باران بارید/هر چه نفس کشیدیم دیدند/ما مدعی بودیم در خط اول/از آخر مجلس شهدا را ایران تحلیل کردند../این بار شهدا را از مدعیان خط اول ایران تحلیل کردند..

محسن افشانی

محسن افشانی این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: آیت الله رئیسی ارتباط بسیار خوب و صمیمی با هنرمندان داشتند.

وی گفت: آخرین دیداری که با ایشان داشتم افطاری با هنرمندان بود و ارتباط نزدیکی بین ایشان و عزیزان هنرمند شکل گرفت. او به تمام سوالات و شبهات هنرمندان با شفافیت پاسخ داد.

وی افزود: خیلی خوشحال شدم که اهالی هنر و فرهنگ را تشویق کردند و در همان جلسه هنگام خداحافظی به آنها گفتم که شنیده ام اگر سیدی بازرسی کند ثواب دارد. شخص.» به همین دلیل بنده را بازرسی کردند.

افشانی ادامه داد: فعالیت های زنده یاد شهید آیت الله دکتر رئیسی در این شرایط بارقه امیدی بود و امیدوارم ادامه داشته باشد.

محمد فیلی

محمد فیلی این بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما همچنین نوشت: ارتباط آیت الله رئیسی با هنرمندان خوب بود و ایشان از معدود رؤسای جمهوری بودند که ارتباط بیشتری با هنرمندان داشتند. این حادثه ضایعه بزرگی است.

حامد عسکری این شاعر و مجری تلویزیون همچنین توضیح داد: اتفاق وحشتناکی بود. آقای رئیسی فارغ از همه تفاوت‌های سلایق اجتماعی، سیاسی و حاکمیتی، رئیس‌جمهوری پرتلاش و به گواه همه بود. به هر حال مرگ رئیس جمهور یک کشور اتفاق تلخی است و این اتفاق جامعه را شوکه کرده است. البته ایران عزیز ما روزهای بدتر از این را دیده است. اما به دلیل قوت قانون اساسی و حاکمیت، کشور به شرایط مناسب باز خواهد گشت.

سعید ابوطالبکارگردان و مستندساز نیز گفت: آیت الله شهید رئیسی سه ویژگی بارز و مثبت داشتند: صمیمی، هدفمند، پیگیر و خستگی ناپذیر. روحش شاد با شهدا و امام عزیز انشاالله.

فرهاد بشارتی

فرهاد بشارتی این بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما همچنین با بیان اینکه سید مظلوم الگویی برای دیگر مسئولان خواهد بود، نوشت: شهادت هنر مردان خداست، خادم الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی ضمن خدمت به ملت به سوی ملت شتافت. حقیقت با شهادتش ثابت کند که جهاد در راه خدا شب و روز نمی شناسد و وقتی برای خدمت به ملت سوگند یاد می کند باید به سوگند خود عمل کند و آن را از جان و دل ادا کند. نعمت بزرگ و خاطره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا