اخبار اقتصاد ایران

کدام خودرو ۲۰ میلیون تومان ارزان شد؟/ جدیدترین قیمت های بازار خودرو :: افق میهن

وضعیت بازار خودرو در هفته جاری با نوساناتی همراه بود اما از ابتدای معاملات امروز این نوسان به کمترین حد خود رسیده و تنها تعداد معدودی از محصولات شاهد تغییرات قیمتی بوده اند.

به گزارش افق میهن، قیمت خودرو امروز چهارشنبه ۱۸ است مهر ۱۴۰۳ روند خاصی را در پیش گرفته است و همه محصولات به جز تعداد کمی از آنها تعادل خود را حفظ کرده و ثابت مانده اند.

همچنین نرخ دلار به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیر چندانی در بازار داخلی و مونتاژی نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی در هر دو شرکت تنها در شش محصول تغییر کرده است و بقیه محصولات کاملا آرام هستند.

ساینا اس دوگانه سوز ارزان ترین خودروی صفر کیلومتر دوگانه سوز بازار کشور است که امروز دو میلیون تومان گران شده و با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می شود.

رانا پلاس (ارتقا) در رده خودروهای داخلی قرار می گیرد که با افت ۳ میلیون تومانی با قیمت ۶۴۳ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو است که همین روند را دنبال می کند و با قیمت ۸۸۵ میلیون تومان به فروش می رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

خودروی سهند اس که به تازگی وارد بازار سایپا شده است از کانال ۵۰۰ میلیون تومانی خارج شده و امروز با همین روند به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

بازار خودروهای مونتاژی در اکثر محصولات ثابت ماند.

آریزو ۶ پرو یک خودروی سدان شهری کوچک است که به سرعت راهی بازارهای مختلفی از جمله آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی شد. خودروی مذکور با افت ۲۰ میلیون تومانی با قیمت ۱.۵۱۶ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

پیکاپ G9 بهمن موتور دو دیفرانسیل و آفرود بزرگترین و لوکس ترین وانت چینی در بازار ایران محسوب می شود که بدون تغییر با قیمت سه میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

لاماری هیبرید یکی از خودروهای تمیز و با کارایی بالا در بازار خودرو ایران است. که امروز تغییری را تجربه نکرده و با قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا