اخبار بورس

کدام نماد‌ها افزایش سرمایه دارند؟

پیشنهاد هیات مدیره برای افزایش سرمایه نماد بانکی:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامافزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. روز گذشته اطلاعیه های متعددی در خصوص تک تک فازهای افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شد. در این گزارش جزئیات برخی از این اطلاعیه ها را توضیح داده ایم.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی ناراحت کننده است

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت خمیرمایه رضوی از مبلغ ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۲.۶۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مشارکت نقدی سهامداران و سود انباشته به منظور تامین منابع مالی لازم جهت جایگزینی. تجهیزات جداکننده کرم در خط تولید (که منجر به افزایش تولید و سودآوری شرکت می شود) و همچنین تغییر ساختار مالی که در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و برای حسابرس ارسال شد. بازرس قانونی برای اظهار نظر

پیشنهاد هیئت در خصوص افزایش ۱۷۰۰ درصدی سرمایه واتخوز

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری و توسعه خوزستان از مبلغ ۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱.۲۶۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل مطالبات جاری سهامداران و سپرده های نقدی و سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی. تقویت پایه مالی جهت حفظ جایگاه شرکت در بازار سرمایه و افزایش نقدینگی سهام که در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۲ به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

گزارش حسابرس از افزایش و ایجاد سرمایه ۲۵ درصدی

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۸ تیر ۱۴۰۲ هیئت مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت بیمه کارآفرینان از مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال. سود انباشته، سایر ذخایر به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش ظرفیت نگهداری، بهبود نسبت دارایی، انتقال سود از نرخ ارز به سرمایه برای گسترش بازار پذیرش مطمئن، مشارکت فعال در کنسرسیوم ها و افزایش سرمایه گذاری ها تامین شد. .

نظر حسابرس در مورد افزایش سرمایه ۶۱ درصدی و حکمت

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت بیمه حکمت صبا از مبلغ ۳,۱۱۳,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. سپرده های نقدی سهامداران، سایر ذخایر و مازاد ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور افزایش نسبت نگهداری، ایجاد زمینه ای برای فعالیت های قابل اعتماد، افزایش رقابت پذیری، حفظ بنیه اقتصادی شرکت و بهبود درآمد سرمایه گذاری، بهبود رتبه مالی. قدرت و حفاظت از ریسک قانونی و همچنین مدیریت ریسک اعتباری تضمین شده است.

پیشنهاد هیئت در خصوص افزایش سرمایه ۳۰ درصدی شرکت تاملات

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه بانک ملت از مبلغ ۲۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تقویت ساختار مالی و افزایش سرمایه. و جلوگیری از خروج وجوه نقد و همچنین توسعه فعالیت های تامین مالی و افزایش سودآوری که در تاریخ ۱۳/۱۰/۱۳۰۲ به تصویب هیات مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ونوین

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه بانک اختاز نوین از مبلغ ۳۰,۴۲۵,۷۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۸۵۱,۴۶۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها با استفاده از فرصت قانونی ایجاد شده به تصویب رسید. در تاریخ ۱۰ دی ۱۴۰۲ هیئت مدیره و برای اظهار نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه خفنر به میزان ۱۱۶ درصد

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه فنر سازی خاور از مبلغ ۱,۱۵۹,۸۴۰,۷۲۲,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال. سود انباشته، ۰۰۰ ریال به منظور بهبود ساختار مالی تخصیص یافت.

اطلاعیه ثبت نام افزایش سرمایه وتوکا

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۴/۰۳/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولد از مبلغ ۰۰۰/۰۳۰/۴ میلیون ریال به مبلغ ۱۲/۱۱۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافت‌های نقدی به مبلغ ۴۰۸۰/۰۰۰ ریال). محل سود انباشته به مبلغ ۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از محل دریافتهای نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه بنیرو به میزان ۴۹ درصد

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه نیرو ترانس از مبلغ ۹.۴۱۸.۷۹۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ ریال از سود انباشته به راه اندازی خط تولید بوشینگ خازن با استفاده از فناوری RIP و RIS و تغییر ساختار مالی اختصاص یافت.

اطلاعیه ثبت نام گکیش برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۰/۳/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت مجتمع‌های گردشگری و رفاهی آبادگران ایران کیش از ۲۰۴۸۰۰ میلیون ریال به ۴۰۹۶۰۰ میلیون ریال (از مطالبات و دریافت‌های نقدی ۲۰۰ میلیون ریال و ۸۰۰ میلیون ریال افزایش یافت. ریال و از محل دریافتهای نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۹۷ درصدی کهافز

گزارش توجیهی هیأت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت کاشی و سرامیک حافظ از مبلغ ۵,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۱۴۱,۲۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی به منظور استفاده از مزایای مالیاتی. همچنین برای جلوگیری از خروج نقدینگی و در نتیجه بهبود عملکرد شرکت که در تاریخ ۲۲ مهر ماه یکهزار و چهارصد و بیست و دو به تصویب هیئت مدیره رسید و جهت اعلام نظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد.

آخرین مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام البرز

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر افزایش سرمایه شرکت بیمه البرز از مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۵ میلیون ریال به مبلغ ۴۶/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و دریافت های نقدی مبلغ). مبلغ ۴,۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از سود تجمعی ۴,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از مجموع مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۲/۱۴۰۲ تعیین شده است.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۲۰ درصدی قشاداب

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت شهداب ناب خراسان کیشت و صنعت از مبلغ ۶.۱۰۳.۵۶۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ. از ۷,۳۶۰ ریال. ۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از سود انباشته به منظور تغییر ساختار مالی، عدم برداشت نقدینگی و همچنین استفاده از معافیت مالیاتی بر اساس مفاد بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ اختصاص یافت.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۹۸ درصدی قاپونه

نظر حسابرس و بازرس قانونی مبنی بر گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه شرکت نوش پونه مشهد از مبلغ ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ انباشته. سود به مبلغ ۱.۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای تغییر ساختار مالی، اجتناب از جریان نقدی و همچنین بهره مندی از معافیت مالیاتی بر اساس مفاد بند (ه) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تأمین می شود.

آگهی ثبت افزایش سرمایه فنوال

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۹/۹/۱۴۰۲، افزایش سرمایه گروه کارخانه آلومینیوم نورد از مبلغ ۳۳۹۱۷۳۵ میلیون ریال به ۵۰۸۷۶۰۳ میلیون ریال (از محل سود انباشته به مبلغ ۱۶۹۵ میلیون و ۸۶۸ میلیون ریال و از محل سود نقدی ۱۶۹۵ میلیون ریال افزایش یافت. سهم با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا