اخبار بورس

کدام نمادها افزایش سرمایه دارند؟ |افزایش سرمایه نماد بانکی و نماد پالایشی

بر اساس گزارش بورس، افزایش سرمایه یکی از اشکال تامین مالی برای توسعه و گسترش و همچنین بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار مهم است. امروز در خصوص هر مرحله از افزایش سرمایه در سامانه کدال اطلاعیه های زیادی اعلام شد که در این گزارش به تشریح جزئیات برخی از این اطلاعیه ها پرداخته ایم.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه ۶۳ درصدی در شپنا

براساس مصوبات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۱/۱۲/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان از مبلغ ۲۲۷.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۷۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از ۱۴۴.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال و نقدی اول با حق الزحمه میلیون ریال افزایش یافت. سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه ۹۸ درصدی دیو

بر اساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت داروسازی آو سینا از مبلغ ۶۹۶.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۳۰۴.۰۰۰ میلیون ریال از محل نقدی میلیون ریال) انجام شد. (حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ در مرجع ثبت تجارت به ثبت رسیده است.

تبلیغات افزایش سرمایه کرازی ۱۱.۶ درصد

براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت شیشه‌سازی دارویی رازی از مبلغ ۲۹۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۲۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال) افزایش یافت. آورده نقدی با حق تقدم از سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی تپومپی

گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه گروه صنایع پمپاژ ایران از مبلغ ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی و مشارکت و تامین منابع مالی. افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر برای جبران هزینه های مربوط به تحصیل سرمایه گذاری های جدید و همچنین جبران هزینه های مربوط به سرمایه گذاری های انجام شده در سال های گذشته که در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ به تصویب هیات مدیره رسید. و برای اظهار نظر در مورد حسابرس و حسابرس ارسال شد.

گزارش حسابرس از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی وجامی

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴.۰۱.۱۴۰۲ هیأت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری جامی از مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰. ریال از مطالبات جاری سهامداران و ورود وجوه به منظور مشارکت در افزایش سرمایه در جریان شرکت های سرمایه پذیر و سرمایه گذاری در بازار سرمایه با هدف افزایش سودآوری.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ۴۲ درصدی و توشه

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۳/۱۱/۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری پارس توشه از مبلغ ۶۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال به ۸۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته ۲۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال و سهم نقدی میلیون ریال). با حق تقدم فعلی سهامداران به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در سازمان ثبت تجارت به ثبت رسید.

گزارش حسابرس مبنی بر افزایش ۱۰۸ درصدی سرمایه شرکت برق

نظر حسابرس و بازرس قانونی در مورد گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲ هیئت مدیره شرکت در خصوص لزوم افزایش سرمایه بانک قرض الحسنه رسالت از مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به سود انباشته. مبلغ ۲۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به منظور بهبود ساختار مالی طبق مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ارتقای کفایت سرمایه اختصاص یافت.

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۴۵۹ درصدی به شصدف

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنعتی دوده فام (سهام عام) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۱,۳۳۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته ۱,۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از مازاد تجدید ارزیابی داراییها.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت های مالیاتی موضوع ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از ظرفیت های تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی است.

اطلاعیه ثبت نام افزایش سرمایه ۳۰ درصدی زرنام

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۷ آبان ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت گروه صنعتی فرهیختگان زرنام از مبلغ ۲۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۳.۹۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۲۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال و ۰۰۰ میلیون ریال) افزایش یافت. از محل آورده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

اطلاعیه ثبت افزایش سرمایه ۱۱۵ درصدی خفنر

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۸ آبان ۱۴۰۲، افزایش سرمایه شرکت فنر سازی خاور از مبلغ ۱.۱۵۹.۸۴۱ میلیون ریال به مبلغ ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال (از سود انباشته ۱۳۴۰.۱۵۹ میلیون ریال) انجام شد. و از محل سپرده نقدی با حق تقدم سهامداران فعلی به مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در اداره ثبت تجارت به ثبت رسید.

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۲۶۰ درصدی

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع ریخته گری ایران (سهام عادی) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۷,۸۰۹,۲۴۹,۲۶۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۷,۸۰۹,۲۴۹,۲۶۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۷,۸۰۹,۲۴۹,۲۶۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی در اجرای ماده ۱۴ قانون حداکثر ظرفیت تولید و خدمات کشور و حمایت از کالای ایرانی.

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی برای پاکویر

درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تایر کویر (سهام مشاع) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۶,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳,۲۳۹,۶۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۳,۲۳۹,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۳,۲۳۹,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجوه و استفاده از معافیت مالیاتی موضوع بند «هـ» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مصوب شورای اسلامی شهر است.

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی بترانس

درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ایران ترانسفو (سهام عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۳۶,۴۰۲,۷۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱۸,۰۹۷,۲۴۴,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۱۸,۰۹۷,۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۱۸,۰۹۷,۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

اعطای مجوز افزایش ۷۵ درصدی سرمایه غوگلستان

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت شیر ​​پاستوریزه پگاه گلستان (سهام عام) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه جاری: ۶۳۵,۹۵۷,۲۳۷,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۴۷۹,۰۴۲,۷۶۳ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۴۷۹,۰۴۲,۷۶۳,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۴۷۹,۰۴۲,۷۶۳,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از جریان نقدینگی

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۱۵۷ درصدی نخاریس

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نساجی نخریسی و خسروی خراسان (سهام عادی) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۴۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: تغییر در ساختار مالی و اجرای طرح توسعه کارخانه بافندگی

اعطای مجوز افزایش سرمایه ۵۶ درصدی

در این سازمان درخواست افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت لیزینگ صنعت و معدن (سهام عادی) مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس بررسی های انجام شده، هیچگونه تخلفی از قوانین و مقررات مربوط به انتشار سهام مشاهده نشد و افزایش سرمایه با مشخصات ذیل و طبق قوانین و مقررات مربوطه از این نظر بلامانع است.
سرمایه فعلی: ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲,۲۴۴,۴۳۶,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱۰۰۰ ریال
میزان افزایش سرمایه: ۲,۲۴۴,۴۳۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع افزایش سرمایه: ۲,۲۴۴,۴۳۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال از سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم بازار و گسترش فعالیت لیزینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا