اخبار بورس

کدام نمادها سود سال جاری و سود سنواتی سهامداران را واریز کردند؟

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامجزئیات واریز سود سهامداران در هفته دوم آذر این ماه نشان می دهد که ۹ ناشر سود جاری و سالانه ۹۵۲ هزار و ۲۱۶ سهامدار شامل ۷۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

اطلاعات سپرده سود جاری ۴ شرکت

این گزارش می افزاید: در هفته دوم آذر ۴ شرکت در این ماه صنعت پتروشیمی در خلیج فارس (فارس) رکورد شیرو گشت زاگرس شاه (ژاگزا) گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس (بنزین) و مرینوس های ایرانی(نتایج) » ۳۸۴ هزار و ۱۹۸ سهامدار شامل ۶۱۰ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان سود جاری را از طریق سامانه سجام واریز کردند.

آمار پرداخت سود سالانه ۵ شرکت

بر اساس این گزارش در هفته دوم آذر در این ماه، ۵ سردبیر “توسعه معادن و صنعت معدن در خاورمیانه” ظاهر شدند.(میدکو)کاشی سعدی(عجله)لیزینگ رازی (ویلراز) (سهامی عام)، شیر پاستوریزه پگاه، گیلان (گاگیلا) و سازنده موتورهای تراکتور در ایران (هموتور)» سود سالانه ۵۶۸ هزار و ۱۸ نفر از سهامداران شامل ۱۲۱ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان توسط صمت و از طریق سامانه سجام پرداخت شد.

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از “سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات” در این سامانه تنها یک بار و برای همیشه ثبت می شوند. همه داده های خود را در این سیستم وارد می کنند. آنها را ثبت می کنید و پس از احراز هویت شخصی، می توانید خدمات را بر اساس داده های تأیید شده دریافت کنید.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی افراد ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی ملزم به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار نیست.

سهامداران می توانند به وب سایت مراجعه کنند www.Sejam.ir SEJAM را به صورت الکترونیکی ثبت و احراز هویت کنید.

مزایای ازدواج

لازم به ذکر است «دریافت کد معاملاتی برای دسترسی به بازار سرمایه، دریافت سود جاری، مستمری و سود سهام، امکان ورود به درگاه مشمولان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن از جمله میز خدمات الکترونیک، بازرسی و گزارش دارایی ها.» از مزایای ویژه ثبت و احراز هویت در سامانه سجام می توان به دریافت اوراق سهام، فهرست مجامع و برگزاری الکترونیکی مجامع، گزارش سود پرداختی، سابقه سود سهام و گزارش موارد استفاده نشده حق تقدم اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا