اخبار بورس

کدام کشور‌ها بیشترین خروجی را در کمترین زمان دارند؟

بهره وری نیروی کار؛

این گزارش بهره وری نیروی کار ساعتی و تولید ناخالص داخلی کشورها را مورد بحث قرار می دهد. در این میان ۹ کشور اول از اتحادیه اروپا هستند و باید گفت سنگاپور یک مورد استثنایی است.

گزارش کردن اخبار بورس به نقل از visualcapitalist; جدول زیر کشورها را بر اساس تولید ناخالص داخلی (GDP) در هر ساعت کار یا بهره وری نیروی کار رتبه بندی می کند. این گزارش بر اساس داده های (سازمان بین المللی کار) تا سال ۲۰۲۳ تهیه شده است.

کدام کشورها بیشترین تولید را در کمترین زمان دارند؟

بهره وری نیروی کار مقدار تولید (GDP) تولید شده در واحد ساعت کار در یک دوره زمانی معین را اندازه گیری می کند.

این معیار با استفاده از دلار بین‌المللی، یک ارز خیالی برای مقایسه قدرت خرید کشورهای مختلف با تعدیل تفاوت قیمت‌ها، محاسبه می‌شود.

این معیار به ارزیابی تولید ناخالص داخلی نسبت به ورودی نیروی کار کمک می کند و بینشی در مورد کارایی سرمایه انسانی و کیفیت تولید ارائه می دهد. در بلندمدت، افزایش بهره وری کلید رشد اقتصادی است.

کشورهایی که بالاترین راندمان کار را دارند

کارگران در لوکزامبورگ تقریباً سه برابر بیشتر از کارگران در قطر بهره وری دارند، به دلیل بخش خدمات مالی قوی این کشور، که عملکرد قابل توجهی با کارکنان نسبتاً کمتر دارد.

کشورهای اروپایی لیست زیر را پذیرفته اند!

اروپایی‌ها با ساعات کار کمتر نسبت به کارگران آمریکایی به همان سطح تولید برای هر نفر دست می‌یابند. بسیاری از کشورهای ثروتمند اروپایی جمعیت کمتری دارند و کارگران در صنایع با ارزش افزوده بالا (مانند خدمات مالی یا انرژی) متمرکز هستند که به نرخ تولید سرانه بالاتر کمک می کند.

کدام کشورها بیشترین تولید را در کمترین زمان دارند؟

علاوه بر این، اتحادیه اروپا همچنین اقدامات سختگیرانه ای را برای حمایت از کارگران معرفی می کند و اجباری ترین تعطیلات با حقوق را در جهان دارد که می تواند به تعادل بهتر بین کار و زندگی و بهره وری بالاتر کمک کند.

با این حال، روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند این رتبه بندی را تغییر دهد. به عنوان مثال، در سال ۲۰۲۲، یک ساعت کار در آلمان ۱ درصد بیشتر از یک ساعت کار در ایالات متحده خواهد بود، اما یک کارگر آلمانی در طول سال ۲۰ درصد کمتر از یک کارگر آمریکایی تولید می کند.

پایان داستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا