اخبار اقتصاد ایران

کد مورس همستر جمعه ۲۹ تیر

بازی تلگرامی همستر کامبت با ارائه کد مورس هر روز به مخاطبان خود یک میلیون سکه پاداش می دهد که افزایش سود را ممکن می سازد.

امروز / امشب جمعه ۲۹ تیر کد مورس بازی Hamster Kombat جدید است. برای دریافت روزانه کد مورس با ما در نواندیش همراه باشید.

توضیح:

۱- روی گزینه gain per tap سه بار در بالا ضربه بزنید

۲- صفحه همستر قرمز می شود

۳- همستر را یک بار کلیک کنید و نگه دارید و آن را بردارید، تبدیل به یک خط (-) می شود، سریع آن را بردارید تا تبدیل به یک نقطه (.) شود.

۴- رمز عبور بالا را وارد کنید

برای خط (-) باید یک بار دست خود را بگیرید

برای نقطه (.) باید یک بار ضربه بزنید.

نکته: هر روز و هر شب کارت های بازی مورس و همستر کمبت را امروز و امشب به صورت آنلاین در این لینک دنبال کنید.

آموزش وارد کردن کد مورس همستر کمبت

برای وارد کردن کد مورس در بازی Hamster Combat و دریافت ۱ میلیون امتیاز باید از روش خاصی استفاده کنید. برای این کار ابتدا سه بار پشت سر هم روی گزینه Earn per tap ضربه بزنید تا پس زمینه همستر شما قرمز شود. با این کار جعبه ای به نام Daily Cipher نیز به بازی شما اضافه می شود که مربوط به کد مورس هر روز است. اکنون همه چیز برای وارد کردن کد مورس همستر آماده است.

کد مورس کلمه خاصی است که هر روز تغییر می کند. به عنوان مثال، در ۵ ژوئن، که اولین روزی بود که کد همستر مورس به بازی اضافه شد، این کلمه خاص BTC بود که مخفف بیت کوین است. اما چگونه باید این کد را وارد کرد؟

برای وارد کردن کد مورس در ۵ ژوئن که گفتیم BTC است، باید همستر خود را ضربه بزنید و نگه دارید تا حرف B را وارد کنید، سپس بلافاصله سه بار دیگر ضربه بزنید. برای وارد کردن حرف T باید روی همستر ضربه بزنید و نگه دارید. به همین ترتیب، برای وارد کردن حرف C، روی همستر ضربه بزنید و نگه دارید، یک بار ضربه بزنید، دوباره ضربه بزنید و نگه دارید و در نهایت دوباره ضربه بزنید.

پس از وارد کردن صحیح هر کد، حرف مربوطه روی صفحه ظاهر می شود، بنابراین می توانید متوجه شوید که آیا عکس هایی که ایجاد کرده اید کار کرده اند یا خیر. در پایان پیامی با عنوان The code is cracked نمایش داده می شود که نشان می دهد کد مورس به درستی وارد شده است.

بنابراین برای وارد کردن کد مورس همستر کمبت ابتدا باید بدانید که کلمه روز چیست. سپس در مرحله دوم باید تعداد ضربات هر حرف را بدانید و دقیقاً بر روی همستر ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا