ورزشی

کره یا ژاپن قهرمان خواهند شد

دایی که ۱۴ گل به ثمر رسانده و در هفده دوره اخیر بهترین گلزن تاریخ این مسابقات محسوب می شود، در گفت وگویی کوتاه به سوالات خبرنگار تابناک درباره این سفر کوتاه پاسخ داد.

علی شنیدیم دوحه میری؟

بله، از طرف AFC برای حضور در مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا دعوت شده ام و انشالله روز جمعه این بازی را از نزدیک می بینم و نماینده مردم عزیز کشورم هستم.

شانس برنده شدن در این دوره را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من یکی از دو تیم ژاپن و کره جنوبی قهرمان جام خواهد شد. با این حال، فوتبال هرگز قابل پیش بینی نیست.

یعنی شما ایران را قهرمان نمی دانید؟

با توجه به سطح و قدرت رقبا به خصوص این دو تیمی که نام بردم و تدارکاتی که در حد آماده سازی تیم ملی برای این مسابقات نبود نظرم را بیان کردم. برنامه و سرمایه گذاری مخالفان سنگین بوده است.

فکر می کنی تیم ملی در قطر تا کجا پیش برود؟

تیم ما بازیکنان بسیار خوب و شایسته ای دارد و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و من به عنوان یک ایرانی دوست دارم مردم را خوشحال کنم اما نباید توقعات را بی جهت بالا برد. واقعیت فعلی و توانایی های رقبا را نیز باید در نظر گرفت. امیدوارم در مسابقات از حمایت تماشاگران و ایرانی ها برخوردار باشند.

به تمرین تیم ملی در قطر می روی؟ بازیکنان و کادرفنی بسیار با انگیزه خواهند بود.

دوست دارم بروم اما برنامه سفرم فشرده است و برنامه پروازها و ضیافت ها و مراسم ها به گونه ای تنظیم شده که نمی توانم به اردوی تیم ملی بروم. برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. شاید پیروزی های تیم ملی مردم را از غم و مشکلاتشان جدا کند و برای چند ساعت شادی را به همه هدیه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا