خودرو

کروز، جایی برای پیشرفت و توسعه فردی کارجویان


آنچه دیگران می خوانند:

وی در پاسخ به سوالی درباره جذب نیرو در مجموعه کروز گفت: سایت کروز بستر رسمی جذب نیرو در بخش کروز است اما ما از بسترهای دیگری مانند Job Vision در جذب استعدادها بهره مندیم. در صورتی که فردی در Jobvision رزومه دارد، کافی است با وارد کردن کد ملی و ارائه مدارک خود به این مجموعه، موقعیت های خالی موجود را از طریق این وبسایت یا پورتال کروز بررسی کند.

کروز تاکید می کند که فرآیند استخدام در کروز حرفه ای و بر اساس شایستگی و شاخص های فنی است. استراتژی کروز جذب، حفظ و توسعه استعدادهای انسانی کارآمد است. کروز، مانند سایر فناوری ها و محصولات، از نظر منابع انسانی جلوتر است. به همین دلیل رفاه و پیشرفت فردی و حرفه ای کارکنان از مهمترین ارکان نیروی انسانی در شرکت می باشد.

منوچهر سلطانی در این خصوص افزود: فرآیندهای مختلفی برای ارتقای عمودی و افقی همکاران در شرکت پیش بینی شده و کارکنان دائماً در معرض دوره های آموزشی مختلف قرار می گیرند. این فرصت برای کارکنان در تمامی سطوح از اپراتور گرفته تا متخصص وجود دارد و هرکسی می تواند بر اساس عملکرد خود جایگاه خود را ارتقا دهد. بازار کار نیز به طور مداوم از نظر دسته بندی کمک های اجتماعی رصد می شود تا از مناسب بودن شرایط زندگی شخصی و حرفه ای کارگران اطمینان حاصل شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد ازدواج و مسائلی مانند تولد فرزندان کارکنان در دوران اشتغال، گفت: شرکت کروز تاکید ویژه ای بر رشد فردی افراد دارد و هم اکنون بیش از ۱۱۰ زوج شاغل در این مجموعه حضور دارند. وی یادآور شد: تقریباً ۷۰ درصد کارکنان کشتیرانی زن هستند. ما یک محیط امن برای کارکنان زن ایجاد کرده ایم. ویژگی شرکت کروز خدمات حمل و نقل، دستمزد منصفانه و محیط کار سالم است.

شرکت قطعات کروز با ۱۴۰۰۰ پرسنل بزرگترین قطعه ساز در ایران و خاورمیانه محسوب می شود. این شرکت در زمینه ساخت انواع قطعات خودرو فعالیت می کند. کروز طیف گسترده ای از اپراتورها، کارشناسان و مدیران فنی را استخدام می کند. کروز همواره توسط افراد جویای کار به عنوان یکی از جذاب ترین مجتمع های صنعتی ایران معرفی می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا