اخبار بورس

“کرومیت” دارای ۱۳ پروانه بهره برداری/ اقدامات اکتشافی “کرومیت” در سایر فلزات

مدیرعامل شرکت توسعه معدن کرومیت کاوندقان گفت:

مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندقان بنا گفت: ۱۳ مجوز معدن داریم که یکی از آنها مجوز معدن منگنز است.

تورج معراجی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندقان در گفتگو با افق میهنوی در خصوص گسترش زنجیره تولید گفت: ۱۳ پروانه بهره برداری از جمله پروانه بهره برداری منگنز داریم. یکی از برنامه های اصلی ما انجام بحث های اکتشافی در سایر مجوزها است. در صورت حصول نتیجه مطلوب مشمول پروانه بهره برداری می شود و می تواند به ذخایر شرکت اضافه شود.

وی افزود: زون ما زون کانی سازی فلزات است. همچنین اقدامات اکتشافی برای فلزات دیگر انجام دادیم. اگر هر کدام از این طرح ها منجر به نتیجه اقتصادی و گواهی کشف شود در کدال به اطلاع شما می رسانیم. همچنین در حال تولید محصولات بیشتری در سال های آینده هستیم.

معراجی در خصوص سرمایه گذاری های آتی گفت: به دلیل داشتن کرومیت به سمت تولید فروکروم رفتیم. وقتی منگنز داشته باشیم شروع به تولید فروسیلیس منگنز می کنیم. این مجموعه از نظر معدنی و صنعتی پتانسیل بسیار بالایی دارد. اگر منگنز به حد مطلوب برسد، فعالیت‌ها را در فروسیلیس منگنز و فرومنگنز گسترش خواهیم داد. اگر به مرحله بهره برداری از هر یک از عناصر برسیم قطعا به کارخانه های فرآوری آنها می رویم که دور از ذهن نیست و این مشکل در سال های آینده به وجود می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا