خودرو

کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش


آنچه دیگران می خوانند:

چیزی را گزارش کنید تو خبر به قول جواد توسلی مهر مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا درباره دستاوردهای این گروه در ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه سایپا گفت: کسب اولین رتبه خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل تفکری نو در ارائه خدمات است. ، ما بر عملکرد شبکه نمایندگی و کارکنان متعهد گروه سایپا تکیه داریم.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال با انجام اقدامات جهادی، تشکیل تیم های حل مشکل، شناسایی نواقص در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی موثر و تکمیل طرح های سال گذشته در راستای تقویت نام صنعت خودرو سایپا گام برداشت. پروتکل های ارزیابی

توسلی مهر وی تاکید کرد: هر ساله شرکت های خدمات پس از فروش توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار می گیرند و سایپدک امسال موفق به کسب سه ستاره کیفی و رتبه اول محصولات تولیدی گروه سایپا شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا به مقام اول ختم نمی شود و مسئولیت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم ایران بیش از هر زمان دیگری مسیر توسعه و پیشرفت بوده است یکی از اولویت های گروه سایپا بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا