بانک و بیمه

کسب رتبه برتر بانک سپه در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، این بانک با سهم ۱۸.۱۵ درصدی در مهرماه امسال با بیشترین سهم بازار از کل تراکنش های شبکه پرداخت در رتبه نخست شبکه بانکی قرار گرفت.

بانک سپه با بیشترین سهم در تعداد تراکنش با کارتخوان های مشتری و سهم ۱۰.۳۲ درصدی در مبلغ با سهم ۱۹.۴۹ درصدی در شبکه بانکی اول شد و در زمره بانک های برتر در زمینه تراکنش قرار گرفت. با کارتخوان های مشتری مقدار در شبکه پرداخت.

بر اساس این گزارش، این بانک در مدت مذکور با ۱۱.۴۴ درصد بیشترین سهم را در تعداد کارت های بانکی تراکنش های شبکه پرداخت در رتبه دوم شبکه بانکی قرار داده است.

همچنین بانک سپه با سهم ۱۱.۵۳ درصدی توانسته است رتبه دوم شبکه پرداخت را با بیشترین تعداد کارت نقدی تراکنش به خود اختصاص دهد و همچنین در بین بانک‌های برتر صادرکننده بیشترین کارت اعتباری، کارت هدیه و تراکنش‌های نقدی قرار دارد. کارت ها مدت مذکور را صادر می کنند.

شاپرک در جدیدترین گزارش خود، بانک سپه را با سهم ۲۵۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تراکنش، بیشترین اختلاف مثبت در تعداد تراکنش‌های پذیرفته شده، رتبه اول و با سهم یک میلیون و ۲۰۴ میلیون و ۹۸۰ هزار تراکنش، بیشترین سهم از کل تراکنش‌های صنعت پرداخت کارت در شبکه را به خود اختصاص داد. یک نیمکت گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا