اخبار اقتصاد ایران

کسب رتبه نخست نقل و انتقالات وجوه ارزی در شبکه بانکی از سوی بانک شهر :: ایران تحلیل

پانزدهمین سال تاسیس بانک شهر، جشن تاسیس نهادی است که فصل جدیدی را در حوزه اقتصادی ایران اسلامی آغاز کرد.

به گزارش ایران تحلیل به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب و پانزدهمین سالگرد تاسیس این بانک گفت: بهمن در تاریخ نظام بانکی ایران، این ماه سالروز تاسیس بانکی است که با ماموریتی متفاوت از سایر بانک های کشور پا به عرصه وجود گذاشت.
دکتر احمدی بیان کرد: بانک شهر با ماهیت ارائه خدمات به حوزه مدیریت شهری و فراهم آوردن بسترهای مالی برای خدمت رسانی به شهروندان کشور شکل گرفت و توانست منشاء تحولات مهمی در کلانشهرهای کشور باشد.
وی با اشاره به موفقیت های بانک شهر در شبکه بانکی افزود: وی اولین صندوق املاک را با هدف ارزش آفرینی برای شهروندان و مشتریان راه اندازی کرد و اکنون می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه بانک شهر رتبه اول نقل و انتقالات ارزی در شبکه بانکی را کسب کرده است گفت: این بانک توانسته رتبه دوم مدیریت عملیات ارزی را در سیستم بانکی برای تسهیل واردات کالاهای اساسی کسب کند. و خدمات مختلف به داخل کشور
وی کسب بیشترین سود هر سهم و سود عملیاتی حاصل از آن در سال جاری را از اقدامات مهم بانک عنوان کرد و گفت: افتخاراتی که در سال جاری کسب کرده ایم با تلاش همکاران جوان و پرتلاش بانک محقق شده است.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه بسترهای خدمات رسانی به هموطنان در شعب بانک ها فراهم می شود، خاطرنشان کرد: تلاش داریم در تامین مالی صنایع مختلف و پروژه های محرک اقتصادی کشور و ارتقای کیفیت زندگی نقش مهمی ایفا کنیم. شهروندان موثری باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا