ورزشی

کسر ۲۰ درصدی قرارداد بازیکنان و کادرفنی سپاهان

باشگاه سپاهان در پی نتایج اخیر و اتفاقات شب گذشته در بازی با صنعت نفت بیانیه ای صادر کرد.

هواداران عزیز سپاهان

دیشب همه دیدند که چگونه داوری که در تست های آمادگی جسمانی مردود شده بود، با دو اشتباه فاحش نتیجه مسابقه را تغییر داد. حساب اشتباهات داوری این فصل مقابل سپاهان را باخته ایم و بعد از اشتباهات سریالی ۵ دیداری که پیش از این منتشر شده بود، امیدوار بودیم مسئولان مربوطه بازی سپاهان – تراکتور ترتیب و نظارت داوران را اصلاح کنند. اما متأسفانه باز هم شاهد بودیم که مسابقات سپاهان کم تجربه و توسط داوران مردود است. امیدواریم مسئولان حداقل در مسابقات پیش رو فرصت عادلانه ای را برای تیم های مدعی بالای جدول در نظر بگیرند تا در پایان فصل، قهرمانی برای تیم قهرمان شیرین باشد. ، به جای اشتباهات داوری، رتبه بندی جدول لیگ برتر را تعیین می کند.

البته اعتراض به داوری به معنای چشم پوشی از مشکلات فنی تیم نیست و همه هواداران انتظار دارند علیرغم تمام مشکلات خارج از زمینی که سپاهان از ابتدای فصل با آن مواجه بود، کادر فنی و بازیکنان این مشکل را داشته باشند. همان عزم ابتدای فصل برای رسیدن به اهداف بزرگ. سربازان باید کوشا باشند. مشکلی که در هفته های اخیر آنطور که باید و شاید محقق نشده است. به همین دلیل و بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه سپاهان ۲۰ درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال کسر می شود. انتظار می رود اعضای تیم فوتبال در دیدارهای پیش رو عملکرد خود را جبران کرده و رضایت هواداران و باشگاه را جلب کنند.

در پایان امیدواریم هر فردی که در سپاهان فعالیت می کند به عظمت و اصالت و محبوبیت آن پی برده و با تلاش و تمرکز و غیرت خود زمینه اعتلای نام بزرگ سپاهان را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا