بانک و بیمه

کشاورزان برای خرید تراکتور از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام دریافت می‌کنند

به گزارش افق میهن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی قرض الحسنه دکتر. سید سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه. مهر ایران در مراسم امضای تفاهم نامه با گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: این تفاهم نامه برای کاهش هزینه های بخش کشاورزی و در نتیجه کاهش تورم در سطح جامعه کشور در دستور کار دو گروه قرار گرفت.

شمسی نژاد افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد به منظور دستیابی به اهداف اعلام شده و همچنین امکان انجام معاملات کم هزینه با استفاده از نظام بانکداری اسلامی، ارتقای تولید و ارائه تسهیلات به بخش‌های مختلف را در دستور کار خود قرار دهد.

مصطفی وحیدزاده مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: طبق تفاهم نامه ای که با بانک قرض الحسنه منعقد شده است. مهر با امضای ایران، مقرر شد ۳۰ درصد قیمت تراکتور به صورت شخصی توسط کشاورزان و ۷۰ درصد به کشاورزان متقاضی تراکتور به اضافه ۴ درصد هزینه پرداخت شود.

وی افزود: در گام اول این تسهیلات به تراکتورهای سبک شامل تراکتور شالیزار، تراکتور باقی (۹۵۰)، تراکتور ۴۷۰ تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل و تراکتور ۴۵۵ تا سقف ۴ میلیارد ریال پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا