فناوری

کشف انبار احتکار ۱۰۰ میلیاردی قطعات دوچرخه

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گروهبان حمید علینقیان پور گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان خبری مبنی بر احتکار قطعات دوچرخه خارجی غیر مونتاژ نشده بزرگ و کوچک در یکی از انبارها در شهر تهران دریافت کردند. شهر اصفهان. . این شهر به ویژه آن را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: ماموران پس از بررسی میدانی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی و کسب مجوز از مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از این محل تعداد ۷۰۰ کارتن حاوی قطعات بزرگ غیر مونتاژ نشده کشف کردند. و دوچرخه های کوچک

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش محموله کشف نشده را بر اساس ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه موجودی انبار و مشخصات آن در سامانه جامع انبارهای وزارتخانه قرار دارد. سکوت ثبت نشده و مدت زیادی از انبارداری می گذرد، کالای مذکور به جرم احتکار کشف و ضبط و انبار مذکور نیز پلمب و پرونده جهت رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار علینقیان پور خاطرنشان کرد: پلیس با احتکارکنندگان کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه برخورد قاطع خواهد کرد و در راستای تحقق شعار سال که مهار تورم و افزایش تولید است از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا