ترندهای روز

کشف جسد مرد ایرانی پس از ۲ سال در آب‌های یونان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش خانواده ای با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از پیدا شدن داماد گمشده این خانواده در آب های بین المللی نزدیک یونان خبر دادند. پس از تشکیل پرونده این خانواده در دادسرای جنایی به شعبه هشتم ارسال شد تا بازپرس سالار صنعتگر در خصوص شکایت آنان دستورات لازم را صادر کند.

پسر خانواده در تشریح حادثه ای که منجر به فوت دامادشان شد، گفت: دو سال پیش با شوهر خواهرم قصد داشتیم برای کار به یونان برویم. بنابراین غیرقانونی به ترکیه رفتیم و می خواستیم با قایق از ترکیه به یونان برویم که قایق ما دچار طوفان و گرداب شد. در آن حادثه به جز من همه جان خود را از دست دادند. در آن سفر غیرقانونی، ۳۰ تا ۴۰ نفر ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و عرب در قایق بودیم که در میانه راه گرفتار طوفان شدیم و قایق غرق شد. من به تخته شکسته چسبیده بودم و زنده ماندم. به ساحل جزیره ای در یونان رفتم و آنها مرا به پلیس تحویل دادند. سپس اجساد همراهانم را یکی یکی از آب بیرون آوردند اما جسد دامادمان پیدا نشد. بعد از مدتی مشخصات دامادمان را به پلیس یونان دادم و قرار شد اگر جنازه او را پیدا کردند به من اطلاع دهند.

این جوان درباره علت مراجعه خود به دادسرای جنایی گفت: چند روز پیش پلیس یونان با ما تماس گرفت و به ما اطلاع داد که جسدی منطبق با مشخصات دامادمان پیدا شده است، به همین دلیل ما می خواهیم جسد دامادمان را از پلیس و مقامات منتقل کنیم.» ما کمک قضایی می خواهیم.

به این ترتیب بازپرس سالار صنعتگر دستور داد خانواده مردی که دو سال پیش در آب های یونان غرق شده بود مورد آزمایش قرار گیرند. به خانواده برای دفن و دفن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا