ترندهای روز

کشف موتورسیکلت یک‌میلیاردی از خانه‌ای در تهران

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال از منزلی در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده تهران پارس شدند. رسیدگی به این پرونده در ادامه اقدامات اطلاعاتی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB1300 قاچاق در پارکینگ منزل مسکونی در محدوده . تهران پارس.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای بازرسی از این منزل اخذ شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از ورود به یک ساختمان مسکونی مشاهده کردند که این موتورسیکلت را در پارکینگ مخفی کرده اند. از این خانه

افشاری با بیان اینکه این موتورسیکلت فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده و در سامانه ثبت نشده است، گفت: پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شده است و موتورسیکلت مذکور فاقد مجوز تردد در شهرستان بوده و فاقد گواهینامه بوده است. بشقاب اموال به سازمان واگذار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت سنگین کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای ادامه سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد. تحقیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا