اخبار اقتصاد ایران

کشف ۱۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در لولمان | نگهداری دستگاه‌ها در یک مجتمع اقامتی و پذیرایی!

سرهنگ محمد خوش خلق رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ دستگاه ماینینگ غیرمجاز ارز دیجیتال به ارزش دو میلیارد ریال در یک مجتمع مسکونی و پذیرایی در شهرستان للمان خبر داد.

افق میهن رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۱ دستگاه ماینینگ غیرمجاز ارز دیجیتال به ارزش دو میلیارد ریال در یک مجتمع اقامتی و پذیرایی در شهرستان للمان خبر داد.

سرهنگ محمد خوش خلقت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان از در اختیار داشتن تعدادی دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در یک مجتمع مسکونی و رستوران توسط انجام عملیات میدانی و بررسی موضوع در دستور کار قرار دارد. پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی های لازم و بررسی های دقیق و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی قضایی و همکاری ماموران شرکت توزیع نیروی برق از محل مذکور بازدید و تعداد ۱۱ معدنچی قاچاق کشف و کشف کردند. در این رابطه متهم ۳۴ ساله ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: ارزش دستگاه های غیرمجاز کشف نشده بر اساس نظر کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان در پایان تصریح کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می شود هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را سریعا به سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا