اخبار اقتصاد ایران

کشف ۲۴ تن چای احتکاری در سیاهکل | دپوی ۶۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی چای ایرانی در انبار

سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۴ تن چای احتکار شده در شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد. رسیدگی

افق میهن جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۴ تن چای احتکار شده در شهرستان سیاهکل خبر داد.

سردار حسین حسن پور مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با هرگونه تخلف از قانون و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. .

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار چای در انبار یک واحد صنفی در روستای ازبارم شهرستان سیاهکل، موضوع زیر در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. به آدرس مورد نظر ارسال شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی چای ایرانی احتکار شده در بازرسی از این محل خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا ۳۳ عدد متهم جوان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با زورگویان و اخلال گران نظام اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا