بانک و بیمه

کف قیمتی طلا ۱۸ عیار در چه محدوده ای قرار دارد؟

هادی بهرامی; بازار: به دلیل ریسک گریزی، طلا از دیرباز به عنوان یک کالای ارزشمند مورد توجه مردم بوده است. برخی از افراد برای حفظ ارزش سرمایه خود تمایل به خرید طلای فیزیکی دارند و برخی دیگر از طریق قراردادهای آتی به معاملات شاخص طلا می پردازند. خرید طلا ممکن است برای پوشش ریسک ناشی از تورم و کاهش ارزش پول مناسب باشد. در خرید طلا باید به تحلیل فاندامنتال و تکنیکال توجه کنیم تا بتوانیم در شرایط کم ریسک خرید و سرمایه گذاری سودآوری داشته باشیم.

موقعیت فنی اونس جهانی طلا و دلار کم ریسک و آماده شکستن مقاومت های پیش رو است و ممکن است قیمت طلای ۱۸ عیار نیز تحت تاثیر بازارهای زیربنایی شروع به افزایش کند. به یاد داشته باشید هنگام افق میهنهای طلا و سرمایه گذاری در طلا به قیمت دلار، اونس جهانی طلا و حباب قیمت توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا قیمت انواع سکه، طلای زینتی و صندوق های ETF طلا را تعیین می کنند.

در حال حاضر قیمت طلای ۱۸ عیار با حفظ پشتوانه معتبر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می تواند تا مقادیر هدف ۳ میلیون و ۵۰۰ و ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یابد که به طور کلی به نظر می رسد ۳ میلیون تومان کف مناسبی است. برای خرید هستند

قیمت طلای ۱۸ عیار در سه ماه اخیر به محدوده ۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسیده و از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با کاهش ۱۳.۵ درصدی شروع شده و در حال حاضر با حفظ حمایت معتبر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی می تواند. دستیابی به اهداف ۳۵۰۰ میلیون و ۳ میلیون و ۹۰۰۰۰۰ تومان؛ در غیر این صورت در صورت از بین رفتن حمایت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، ۳ میلیون تومان موجود می شود. با توجه به کشش بازار و انتظارات سرمایه گذاران در خصوص تورم و نوسانات بازار، به نظر می رسد قیمت طلای ۱۸ عیار در حمایت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باقی بماند. مگر اینکه در مدت کوتاهی به ۳ میلیون تومان برسد. در این صورت فرصت خرید خوبی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا