ترندهای روز

کلاس درس آتیلا و داوودنژاد برای پدر مبینا خانم و حسن آقا

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شاید شما هم با این فرضیه موافق باشید که موفقیت انسان به خاطر داشتن والدین خوب است. البته والدین در تربیت و رشد مسیر زندگی فرزندشان نقش بسزایی دارند، اما نکته ای که شاید فراموش شده باشد این است که به صرف پدر یا مادر بودن نمی توان کسی را اشتباه کرد.

درست مانند آنچه این روزها می بینیم. پدرانی که موفقیت فرزندانشان را مصادره می کنند انگار که مدال المپیک گرفته اند. اینها با ایجاد حاشیه و بی دلیل روی تریبون قرار می گیرند به همه چیز فرزندشان آسیب می رسانند و چه لزومی دارد که پدر یک فرد مشهور اینقدر از شهرت فرزندش سوء استفاده کند؟ به هر حال امیر حاج رضایی ها در این دوران بی نظیر هستند. در این مطلب به سراغ پدران چند سلبریتی می رویم. با ما همراه باشید.

فرش بهشتی_اف پلاس

معلمان همه جا هستند. آنها در جدیدترین ادعای حیرت انگیز خود نیز گفته اند مبینا پیشنهاد ۱۰ میلیون دلاری از قطر داشته است! از این گذشته ، متر نمی افتد و گوش های ما احتمالاً مخملی نیست. قبلا گفته بودند که «مبینا بچه درسخونیه» (استفاده از آنتن تلویزیون برای رسیدن به هدف). در واقع کارش را تا حدودی می شناسد. او می داند چگونه دخترش را به دانشکده پزشکی دانشگاه تهران برساند و سپس جایگاه نسبتاً قوی ای برای خود بسازد. حداقل برای این ابتذال کار می کند. خسته نباشی پهلان!

پدر حسن

کلاس درس آتیلا و داودنژاد برای پدر مبینا خانم و حسن آقا

آقای یزدانی گفت کسانی که از پسرش انتقاد می کنند چیزی از کشتی نمی فهمند. شاید این جمله درستی باشد که کشتی گرفتن با یک دست برای همه نیست، اما این حرف زدن با افرادی که از یک قهرمان حمایت می کنند کاملاً بیهوده است. بی فایده و البته نفرت انگیز. نه حسن یزدانی وظیفه ای برای حضور در میادین بین المللی دارد و اگر هم حضور داشته باشد نه توهین به کسی است و نه هموطنانش مستحق توهین هستند. آقای یزدانی! کشتی یک ورزش ملی است و توقعات بالاست و مردم بدون رقیب مستقیم از ورزشکار خود طلا می خواستند. درخواست بی دلیل نیست. کسی را به خاطر بی احتیاطی سرزنش نکنید.

پدر آرات

کلاس درس آتیلا و داودنژاد برای پدر مبینا خانم و حسن آقا

آرات حسینی یک بچه اینستاگرامی با استعداد است که امروز صفحه اش میلیون ها فالوور دارد. پدرش از همان ماه های اول تولدش فیلم هایی از حرکات نمایشی و تمرینات ورزشی پسرش ضبط و با مخاطبان به اشتراک گذاشت. پدرش دوست داشت همه آرات را به عنوان یک نابغه ورزشی بشناسند. آرات حسینی علاوه بر اینکه در سنین جوانی در اینستاگرام به شهرت رسید، خیلی زود مورد استقبال رسانه های مختلف قرار گرفت و این انگیزه ای شد تا پدرش محمد حسینی برای شکوفا شدن استعداد پسر کوچکش دست به هر کاری بزند. انصافاً از هیچ چیزی دریغ نکرد و تقریباً در کودکی به کار پسرش پایان داد. تقریباً برگشتن از انگلیس و رفتن به اصفهان و آن اتفاقات باورنکردنی که برای آرات در سپاهان افتاد تقریباً باعث شد که حالا کسی از او نامی نبرد. پدر آقای آرات! از شما هم متشکرم.

پدر ستاره

کلاس درس آتیلا و داودنژاد برای پدر مبینا خانم و حسن آقا

مهر آتیلا سال گذشته درگذشت. پدر ستاره و خسرو. همراه همیشگی بچه ها. آتیلا نیم قرن در تئاتر بود و دخترش را از کودکی وارد این عرصه کرد. اما او هرگز در مورد دخترش چیز بیشتری نگفت. او هرگز سعی نکرد او را گول بزند و هرگز به کسی اعتماد بیجا نداد. فرزندانش جلوی هر دوربینی باعث افتخار پدرشان شدند. آتیلا بودن زیباست. کاش بعضی ها یاد می گرفتند

پدر آهنگ

کلاس درس آتیلا و داودنژاد برای پدر مبینا خانم و حسن آقا

به عقیده بسیاری از کارشناسان، نسل بازیکنانی که در دهه شصت فوتبال ایران بازی کردند، نسل طلایی فوتبال ایران هستند و بی شک حمید علیدوستی یکی از ستاره های اصلی این نسل است. ستاره ای که ستاره تحویل داد و حالا دهه پنجم است که علیدوستی می درخشد. البته پدر و دختر مورد بی مهری قرار گرفتند، اما بر کسی پوشیده نیست که در این آشفته بازار فوتبال و سینما، افرادی هم هستند که مدیون هموطنان خود نیستند و از عشق مردم دم می زنند.

پدر رضا و واله

کلاس درس آتیلا و داودنژاد برای پدر مبینا خانم و حسن آقا

علیرضا داوودنژاد یک عمر در این سینما زحمت کشید و شاید قبل از مرگ رضا چهره او را برای بسیاری از افرادی که اهل سینما نیستند نمی شناختند اما حالا پدری نمونه است. هنوز چهره شریفش را در مراسم فراموش نکرده ایم. داودنژادها همگی عاشق سینما هستند و در این چند دهه فعالیتشان کوچکترین حاشیه اطرافشان نبوده است. رضا و واله از شهرت پدرشان سوء استفاده نکردند چون بازیگر جلوی دوربین هستند نه بازیگر. سرشان سالم و روح رضا شاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا