ترندهای روز

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این‌بار در بهشت زهرا

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیروز خبر درگذشت زری خوشکام رسید. فردی که به گفته نیما حسن نسب، سینمای ایران قدر کیفیت حضور میانسالی اش را ندانسته و از پتانسیل هایش محروم شده است. او همسر علی حاتمی بود. همان که برای سینمای ما پدر شد و به حق لقب «سینما سعدی» را یدک می کشد. زری خوشکام از ابتدای حضورش در سینما، تیپ کاملا متفاوتی از زنانگی ارائه کرد، اما دقیقا زمانی که بسیار معروف شد، ناگهان از دنیای شهرت کناره گرفت و با علی حاتمی جوان ازدواج کرد.

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهرا

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهرا

صبح امروز زریبانو در قطعه هنرمندان بهشت ​​زهرا به خاک سپرده شد. دخترش لیلا اولین سوژه عکاسان برای خاص ترین تصاویر این مراسم بود. او میراث بزرگ ازدواج علی حاتمی و زری خوشکام است که وزنه ای برای سینمای تقریبا خسته کننده این روزهای سینماست. در کنار لیلا اما مردی را می بینیم که در لحظات حساس زندگی مثل قبل در کنارش است. مثل گنجینه حضور در فیلم درخشان «در دنیای تو ساعت چند است؟» به نمایش گذاشته

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهراکلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهرا

علی مصفا داستان یک همنشینی بی نظیر است که با گذشت زمان عمق و جذابیت پیدا می کند. در تصاویر صبح امروز تمام خاطرات قدیمی که از این دو به یاد داریم جلوی چشمانمان گذشت. همراهی بی دریغ علی مصفا در تمام نماهایی که از مراسم صبح امروز می بینیم ستودنی است. خب در این سال‌ها شایعات زیادی درباره زندگی مشترک علی و لیلا شنیده می‌شد، اما حالا بعد از این همه اتفاق، قاب‌های دو نفره‌ای که ضبط می‌شود، بوی اصالت می‌دهد.

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهرا

علی مصفا و لیلا حاتمی زوجی خاص هستند، علاوه بر این که از دو خانواده اصیل هستند، سال‌ها با هم زندگی و کار کرده‌اند و کارهای مشترک زیادی با هم دارند، اما با وجود تمام اخبار پیرامونشان. شنیده می شود، آنها هرگز اسیر حاشیه های زرد نشدند. آنها واقعاً چه کسی هستند و هویت اصیل را به دور از تظاهر نشان می دهند.

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهرا

همین عکس را ببینید مراسم مادر علی مصفا بعد از مدت ها لیلا حاتمی در کنار علی مصفا جلوی دوربین ها قرار گرفت. امیربانو کریمی مادر علی مصفا که از چهره های ماندگار ایران در عرصه ادبیات فارسی بود و پدرش مظهر مصفا شاعر و استاد ادبیات دانشگاه تهران بود که از برجسته ترین شاعران معاصر به شمار می رود. شاعران ایرانی پس از ملک الشعرای بهار. شکل این عکس ها نوعی سبک زندگی را نشان می دهد که در هر شرایطی می تواند سرشار از احترام باشد.

کلاس درس لیلا حاتمی و علی مصفا این بار در بهشت ​​زهرا

با دیدن آنها تمام خاطرات ریز و درشت فیلم را به یاد می آوریم. آنها در سطح بالایی از کیفیت شخصیتی زندگی می کنند و ای کاش لیلا حاتمی و علی مصفا آنقدر زیاد شوند که هر روز از دیدن آنها لذت ببریم. تسلیت به لیلا حاتمی که اکنون تنها وارث اصالت و هنر پدر و مادرش است. برای او و علی مصفا آرزوی سلامتی داریم و دیگر شاهد عزاداری دو نفره آنها نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا