ترندهای روز

کلاهبرداری با چمدان یک میلیون دلاری

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سردار احمد گردانی در خصوص دستگیری متهمان گفت: در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از یکی از شهروندان در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات متوفی که خانمی ۲۷ ساله است، مشخص شد فردی قربانی پیامی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با عنوان فوت یک فرد ایرانی شده است. انگلستان و این فرد فرزندی ندارد و ارث یک میلیون دلاری خود را به مردم مظلوم سرزمینش وصیت کرده است. رسیدن

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم کلاهبرداری با ارسال تصاویر یک چمدان حاوی یک میلیون دلار و ارسال تعدادی عکس کیف و کفش مارک به عنوان هدیه به این فرد اعتماد کرده و هزینه های ارسال چمدان را از دبی به ایران و هزینه های ترخیص محموله در ۳ مرحله مبلغ ۹۲۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلامی کلاهبردار واریز شد اما خبری از چمدان یک میلیون دلاری نبود و کلاهبردار پاسخگوی وی نبود. تماس می گیرد.

محیط بان گفت: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله با سرنخ های به جا مانده حساب مقصد را شناسایی و مسدود کردند و متهم را در یکی از استان های غربی کشور دستگیر کردند.

وی با اشاره به برگشت کلیه وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا