ورزشی

کلاهبرداری بزرگ؛ برادر دوقلو جای بازیکن سابق بارسا!

ادعاهای عجیب مطرح شده در فوتبال رومانی جنجال بزرگی را در این کشور به پا کرده است و حالا رسانه های اسپانیایی چشمان خود را به این اتفاق باز کرده اند تا ابعاد جدیدی از تقلب در فوتبال اروپا را مطرح کنند.

روزنامه مارکا گزارش داده است که تحقیقات در رومانی در حال انجام است تا مشخص شود که آیا ادگار له برادر دوقلوی خود آدلینو را مجبور کرده است تا در پنج بازی برای دینامو بخارست جایگزین او شود، زیرا آنها سعی می کنند از سقوط به دسته پایین پرهیز کنند. اجرا کنید یا بازی کنید یا نه.

ادگار لو در فوریه سال جاری استانبول باشاکشهیر را ترک کرد و به دینامو بخارست پیوست، اما حالا مدیران این باشگاه مشکوک شده اند که در واقع این برادر دوقلوی او بوده که به بخارست رفته و هرگز به این کشور سفر نکرده است. اتفاق عجیبی افتاده است.

این را دنیل سند، خبرنگار نزدیک به باشگاه فاش کرد و گزارش داد که مدیران دینامو از اینکه ادگار له نمی تواند به خوبی انگلیسی صحبت کند و فقط پرتغالی صحبت می کند شگفت زده شده اند. او در چندین کشور از جمله اسپانیا، فرانسه، ترکیه و هلند بازی کرده است.

فلورین پرونا، رئیس و بازیکن سابق دینامو بخارست، گفت: “این یک اتفاق باورنکردنی است. وقتی این خبر را شنیدم، با دوستانم تماس گرفتم و متوجه شدم که واقعیت دارد. من نمی توانم آن را باور کنم. هیچکس آن را رد نکرده است.” فهمیدم که او یک برادر دوقلو دارد که او هم فوتبال بازی می کند.

امانوئل روسو، روزنامه نگار رومانیایی نیز مدعی شده است که مدیران دینامو از این بازیکن خواسته اند تا گواهینامه خود را نشان دهد، اما او برای افزایش شک و تردید از این کار خودداری کرده است.

myerm4ym

در صورت تایید رسمی این موضوع، دینامو بخارست در پنج دیداری که آدلینو جایگزین برادرش شده، در خطر از دست دادن ۸ امتیازی خواهد بود و این بدترین خبر ممکن برای آنها خواهد بود که در نبرد هستند. پایین جدول

یکی از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال رومانی به مارکا گفت: “ما برنامه خاصی برای چنین شرایطی نداریم. اگر بازیکنی که وارد زمین شده بازیکن واقعی نباشد ممکن است محرومیت اعمال شود. تست کنید. دی از نظر قانونی، NA می تواند همه چیز را مشخص کند. البته دینامو قصد استفاده از برادر دوقلو را نداشت.

فکر کنم اگه تست کنی دی برای تایید وقوع چنین اتفاقی باید دفاع محکمی تهیه و اعلام کنند که اطلاعی از این موضوع نداشته اند. ممکن است به آنها کمک کند و اگر بتوانند با شواهد آن را ثابت کنند، خطر از دست دادن امتیاز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.”

ils2cqsw

ادگار له متولد ۱ می ۱۹۹۴ است و سابقه بازی در تیم بارسلونا B را دارد و یکی از بازیکنان تیم ملی گینه بیسائو است. او در سال ۲۰۱۴ با هدایت لوئیز انریکه این فرصت را پیدا کرد تا به تیم اصلی بارسلونا بپیوندد اما در سال ۲۰۱۵ بارسا را ​​ترک کرد و در این مدت برای لیل، نانت و فاینورد نیز بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا