ترندهای روز

کلاهبرداری میلیاردی با وعده دریافت ویزای اروپا

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سرهنگ صابر عباس زاده جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: در پی شکایت های متعدد شهروندان تبریزی از فردی که با وعده اعطای ویزا و اعزام به کشورهای اروپایی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس اعلام شد.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان در گام نخست حدود ۶۰ نفر از شاکیان پرونده را شناسایی و پس از مشخص شدن شیوه و شگرد کلاهبرداری های متهم، مشخص شد وی دفتر خود را در تبریز بسته و متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی مشخص شد متهم محل سکونت خود را تغییر داده و در حال تردد در سراسر کشور از جمله شهرهای ارومیه، مشهد، اصفهان، قم، قزوین، تهران و… است. سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی آخرین مخفیگاه متهم در شمال کشور شدند.

سرهنگ عباس زاده ادامه داد: کارآگاهان با بهره گیری از اقدامات فنی و تخصصی طی یک عملیات منسجم با رعایت اصل غافلگیری متهم را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به ۶۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۱۰ میلیارد ریال اعتراف و برای محاکمه به مرجع قضائی معرفی و با صدور دستور قضایی مربوط روانه زندان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا