ترندهای روز

کلاهبرداری ۱۴ میلیاردی از طریق سایت دیوار

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رسانه قوه قضائیه: دادستان تهران از دستگیری ۶ متهمی که با انتشار آگهی در سایت دوار، خانه های خالی را به مردم اجاره می دادند، خبر داد.

علی صالحی اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله و با توجه به حساسیت موضوع، در رابطه با شکایت ۶ نفر از شکات، پرونده ای در بازپرسی یکم بازپرسی دادسرای ناحیه دو تهران تشکیل و متهمان. به کلاهبرداری باندی از طریق انتقال اموال متعلق به دیگران متهم شدند. مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و جعل اسناد دولتی و استفاده از اسناد جعلی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان اصلی پرونده مذکور ۶ زن و مرد هستند که با مشاهده و شناسایی املاک متعلق به دیگران در منطقه یک و دو تهران اقدام به درج آگهی در سایت دوار و رهن و اجاره املاک متعلق به دیگران کردند. مشتریان

دادستان تهران ادامه داد: سرکردگی باند و طراحی نقشه های کلاهبرداری این باند توسط دو نفر از متهمان انجام شد که یکی از آنها اقدام به جعل اسناد مالکیت و سند ملکی و مابقی ماموران کردند. درگیر معرفی ملک، حضور در صحنه و بازدید با مشتریان و انعقاد قرارداد مشارکت.

وی بیان کرد: وجوه دریافتی به صورت درآمد اجاره به حساب بانکی افراد جعلی واریز می شد، اما کارت های بانکی در دست متهم ردیف اول پرونده بود که وجوه را به حساب دیگران واریز می کرد یا آنها را به سکه تبدیل کرد.

دادستان تهران افزود: با شناسایی و دستگیری تعدادی از متهمان پرونده، عوامل اصلی باند با پیگیری های پلیس فاتب سرانجام روز جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا