ترندهای روز

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی از شهروندان در زمینه ارزهای دیجیتال

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سرهنگ ضرغام آذین اظهار داشت: در پی تجمع تعدادی از شهروندان در مقابل ساختمان یکی از ارگان های دولتی و درخواست احقاق حق آنها از فرد کلاهبردار به هویت معلوم، با توجه به نارضایتی و حساسیت موضوع. و چند جانبه بودن پرونده، شناسایی و دستگیری مظنون فراری باید با جدیت انجام شود. همه چیز در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی از اموال مالباختگان گفتند: متهم با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و معرفی خود به عنوان کارشناس در حوزه ارزهای دیجیتال با واریز سود اولیه به حساب سرمایه گذاران اقدام به اقدام کرد. برای جلب اعتماد دوستان و سایر آشنایان. سرانجام پس از اخاذی ۴۰ میلیارد تومانی از مردم و دو سال بعد با طرح ورشکستگی فرار می کند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فرجا تصریح کرد: در این راستا با تلاش شبانه روزی ۵ تیم از کارآگاهان خبره با تعقیب و رصد چند روزه متهم پس از خروج از منزل، وی دستگیر و دستگیر شد. به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده در این پرونده ۱۸۰ نفر مفقود شده بودند، گفت: در نهایت با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا