ترندهای روز

کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با هزار تومان تخفیف

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این افسر پلیس اظهار داشت: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت که در حال جستجوی اینترنتی برای خرید شارژر تلفن همراه بودم که با سایتی مواجه شدم که ادعا می کرد شارژر تلفن همراه را با قیمت ارزان تری نسبت به سایرین می فروشد. با توجه به آدرس درگاه پرداخت و اطمینان از هویت گردانندگان آن صفحه، اقدام به خرید و شارژ کردم و پس از وارد کردن اطلاعات محرمانه کارت بانکی، با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از مدتی تمام موجودی حسابم را از دست دادم.

وی افزود: با دریافت اظهارات شاکی، کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کردند و متوجه شدند فردی با ایجاد درگاه پرداخت جعلی تحت عنوان فروش شارژ ارزان، از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کند.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان کرد: کارشناسان سایبری پلیس فتا تهران بزرگ پس از شناسایی مجرم در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهم را به دست آوردند و پس از انجام تشریفات قضایی، مجرم در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر شد. و به همراه تجهیزات الکترونیکی تحویل پلیس آگاهی شد. فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتای تهران خاطرنشان کرد: این شیاد پس از انتقال به پلیس فتای پایتخت با مشاهده مستندات پرونده جنایی با قبول انتساب اعلام کرد که با ایجاد صفحه جعلی و وعده فروش شارژ ارزان قیمت اقدام به اخذ شارژ کرده است. قربانیان خود را به بندر جعلی برد و آنها را با خود برد. آوردن اطلاعات حساب بانکی افراد برای سرقت موجودی حساب قربانیان استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا