ترندهای روز

کلاهبرداری 50 میلیارد تومانی زن شیاد با وعده‌های فریبنده

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان برای دستگیری این زن با شکایت تعدادی از مالباختگان آغاز شد. آنها گفتند زن جوانی با معرفی خود به عنوان مالک یک شرکت پرتفوی در بورس اعتماد آنها را جلب کرده و قربانیان خود را با این ادعا که اطلاعات زیادی از حرکت قیمت سهام دارد و می تواند در مدت کوتاهی سرمایه آنها را دو برابر کند فریب داده است. دوره زمانی. آنها تمام پول خود را به این زن داده بودند، اما پس از دریافت پول، تلفن خود را از دسترس خارج کرده بود و دیگر پاسخگوی آنها نبود.

با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن کلاهبردار بیشتر قربانیان خود را از طریق فضای مجازی شناسایی کرده است. او با قرار دادن پست ها و کلیپ های مختلف در صفحه خود، خود را کارشناس مالی معرفی کرد و مدعی شد که با مدیریت بورس توانسته سرمایه افراد زیادی را چند برابر کند.

در حالی که ۳۵ شاکی از این زن به پلیس آگاهی شکایت کردند، کارآگاهان به تحقیقات خود ادامه دادند و با پیگیری سرنخ های موجود، مخفیگاه زن کلاهبردار را در تهران شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدعلی آدینلو رئیس پلیس Police استان زنجان با اشاره به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد تومانی این زن از شاکیان گفت: تحقیقات برای دستگیری سایر افرادی که با این زن همدست بودند ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا