اخبار اقتصاد ایران

کلرومتیل فسفونیک دی کلراید چه ماده شیمیایی است؟

اسید کلرومتیل فسفونیک دی کلرید یک ماده شیمیایی با بوی بد است.

اسید کلرومتیل فسفونیک دی کلرید این یک ماده شیمیایی بسیار مهم و کاربردی در آزمایشگاه است. هنگام استفاده از این ماده باید مراقب باشید و چندین مورد را بررسی کنید. به عنوان مثال از هود شیمیایی در آزمایشگاه، دستکش و لباس های مخصوص استفاده کنید. این ماده به دلیل ویژگی هایی که دارد در برخی واکنش های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. در شرکت سیگما آلدریچ این محصول تولید شده و تا به امروز یکی از نمونه های با کیفیت بازار بوده است. بر اساس خلوص این موارد می توانیم درجات مواد آزمایشگاهی بیایید تنوع را ببینیم. در این متن به بررسی این نمرات نمونه نیز می پردازیم.

بهترین مواد شیمیایی را بخرید

اسید کلرومتیل فسفونیک دی کلرید چیست؟

اسید کلرومتیل فسفونیک دی کلرید یک ماده شیمیایی با بوی بد است. به دلیل خورندگی، اشتعال پذیری، واکنش پذیری و موارد دیگر، به عنوان یکی از مواد شیمیایی خطرناک شناخته می شود. این ماده در سلاح های شیمیایی استفاده می شود. ریه افرادی که این بو را استشمام می کنند پس از مدتی آسیب می بیند. این ماده در دسته شیمیایی اسیدهای لوئیس قرار می گیرد. به همین دلیل بی رنگ و بسیار خطرناک است. اگر این ماده را لمس کنید، در ابتدا احساس سوزش شدیدی خواهید داشت. به همین دلیل در استفاده از آن باید مراقب باشید.

مشخصات کلی محصول

مشخصات عمومی و شیمیایی اسید کلرومتیل فسفونیک دی کلرید تولید شده در شرکت آلدریچ به شما این امکان را می دهد که در زمان خرید، خلوص مواد را تشخیص داده و در نهایت محصولی عالی و باکیفیت برای انجام واکنش های شیمیایی خریداری کنید.

  • میزان اندازه گیری: ۹۷%
  • فرم: مایع
  • ضریب شکست: n20/D 1.497 (لیتر)
  • فشار خون: ۷۸-۸۲ درجه سانتی گراد/۱۰ میلی متر جیوه (L)
  • چگالی: ۱.۶۳۸ گرم در میلی لیتر در ۲۵ درجه سانتی گراد (لیتر)

با در نظر گرفتن این موارد می توانید محصول اصلی ساخت آلدریچ را انتخاب و تهیه کنید. همچنین بر اساس این موارد در صورت نیاز می توانید محصول را خریداری نمایید.

درجات مواد آزمایشگاهی

معرفی گریدهای مواد آزمایشگاهی

اسید کلرومتیل فسفونیک دی کلرید مانند هر محصول دیگری دارای درجه بندی است. درجه ها به مقدار و درصد خلوص مواد بستگی دارد. نمرات نمونه ها و انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درجه تحلیلی: خلوص ۹۹ درصد
  • درجه آزمایشگاهی: خلوص ۹۷ درصد
  • درجه عمومی/آزمایشگاهی: درصد متغیر و قابل تعیین
  • درجه عمومی: خلوص ۹۵
  • درجه صنعتی: خلوص ۹۰

شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود و همچنین با بررسی تست خود نمونه مورد نظر را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که این ماده با هر درصد خلوص فوق العاده خطرناک خواهد بود.

از بهترین سایت ها مواد شیمیایی بخرید

بهترین نمونه مواد شیمیایی مانند این ماده شیمیایی را می توانید از طریق سایت دیا اکسیر خریداری کنید. این سایت حاوی محصولات اصلی سیگما آلدریچ می باشد. در نتیجه از کیفیت نهایی محصول خریداری شده مطمئن خواهید بود. کیفیت نهایی محصول نتیجه دقیق آزمایش را مشخص می کند. با در نظر گرفتن این موارد خرید مطمئنی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا