ورزشی

کلکسیون جام‌های سیتی را تکمیل می‌کنیم

منچسترسیتی شب گذشته اوراوردز ژاپن را شکست داد و به فینال جام باشگاه های جهان رفت تا جمعه شب به مصاف فلومیننسه برزیل برود تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سیتی در شرایطی وارد جده عربستان، محل برگزاری جام باشگاه های جهان شده است که شرایط برای این تیم در لیگ برتر خوب پیش نمی رود و در ۶ بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده است. شاید یک هفته تمرین در آفتاب خاورمیانه و به دور از سرما و رطوبت منچستر، فرصت ارزشمندی برای شارژ مجدد مردان پپ گواردیولا باشد.

سیتی با تساوی این هفته مقابل کریستال پالاس در رده چهارم لیگ برتر و با اختلاف ۵ امتیازی از آرسنال قرار دارد.

سیتیزن ها حالا جمعه شب برای اولین بار در فینال جام باشگاه های جهان به میدان می روند تا تنها جامی را که در ویترین این تیم خالی است، کسب کنند. آنها پس از کسب ۴ جام در سال ۲۰۲۳، به دنبال پنجمین جام در سال ۲۰۲۳ هستند.

گواردیولا که به دنبال سومین قهرمانی در جام باشگاه های جهان با سه باشگاه مختلف است، درباره صعود منچسترسیتی به فینال گفت: این اولین باری است که منچسترسیتی اینجا است. من نماینده این باشگاه فوق العاده هستم و خوشحالم که به فینال و بازی مقابل فلومیننزه رسیدیم. این آخرین مرحله برای کسب این قهرمانی است. تنها عنوانی که باشگاه ندارد، بنابراین ما به دنبال آن هستیم.

وی افزود: رسیدن به فینال این مسابقات ممکن است یک بار در زندگی اتفاق بیفتد. بنابراین ما این بازی را دست کم نمی گیریم زیرا ممکن است دیگر تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا