اخبار اقتصاد ایران

کلیات لایحه بودجه ۲۹ آذر در صحن بررسی می‌شود | اصلاحات انجام شد

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ روز چهارشنبه ۸ آذرماه در صحن علنی بررسی می شود، اظهار داشت: با توجه به تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس. و با شنیدن دغدغه های نمایندگان مجلس، اصلاحات لازم صورت گرفته است.

ایران تحلیل به نقل از ایرنا، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ از بررسی و رای گیری لایحه بودجه سال آینده در جلسه صحن علنی روز چهارشنبه ۸ آذرماه جاری خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ روز چهارشنبه نهم آذرماه در صحن علنی بررسی می شود، اظهار داشت: با توجه به تشکیل جلسات مشترک دولت و مجلس و استماع دغدغه های نمایندگان مجلس، امروز چهارشنبه ۸ آذرماه به صورت علنی بررسی می شود. اصلاحات لازم صورت گرفته است.

وی با یادآوری اینکه جلسه کمیسیون تلفیق ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۶ آذرماه برگزار می شود، افزود: کلیات لایحه بودجه بررسی و گزارش آن در نوبت عصر به صحن علنی مجلس ارائه می شود. جلسه شبانه کمیسیون لذا از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ تقاضا می شود ساعت ۱۶ روز دوشنبه در جلسه کمیسیون حضور یابند.

حاجی بابایی ادامه داد: پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، مجلس روز چهارشنبه کلیات گزارش کمیسیون را بررسی و به رای می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا