ورزشی

کلینزمن: استعفا نخواهم کرد

کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا مقابل اردن با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و امید آنها برای قهرمانی در آسیا ادامه خواهد داشت.

یورگن کلینزمن گفت که با روسای KFA صحبت خواهد کرد و عملکرد تیمش را تحلیل خواهد کرد. او گفت که رسیدن به نیمه نهایی جام خوبی برای آنها به ارمغان آورد، اما اعتراف کرد که تیمش مقابل اردن شکست خورد.

سرمربی آلمانی کره گفت: از نظر تاریخی تیم های شرق آسیا همیشه در دیدار با کشورهای عربی شرایط سختی داشتند. این مسابقات برای آنها مثل یک بازی خانگی بود، آنها از ثانیه اول بسیار احساساتی هستند و می جنگند و در بازی آخر هم تیم من خیلی تشنه موفقیت نبود، شاید برخلاف اردن.

منابع کره ای امروز مدعی شدند که سون هیونگ مین قصد خداحافظی از بازی های ملی را ندارد. سرمربی کره همچنین گفت: با سون در ارتباط هستیم و او قصد خداحافظی از تیم ملی کشورش را ندارد. هدف بعدی که او می تواند با ما داشته باشد، جام جهانی آمریکاست. او قطعا در آینده با ما خواهد بود.

یکی از انتقادات یورگن کلینزمن این بود که او در این کشور زندگی نمی کند و فقط برای مسابقات وارد کره می شود و به اصطلاح مربی پرواز است. وی در خصوص انتقادات به این موضوع در رسانه های کره ای افزود: می دانم هر زمان که بخواهید می توانید از این تصمیم انتقاد کنید اما این زندگی من است و قرار است به همین منوال ادامه پیدا کند.

سرمربی آلمانی تحت فشار شدید هواداران و رسانه ها قرار دارد، اما گفت که سرمربی کره جنوبی باقی می ماند و قصد استعفا ندارد و برای بازی های مقدماتی جام جهانی کره روی نیمکت می نشیند.

کره در بازی بعدی مقدماتی جام جهانی به دیدار تایلند می رود فروردین ۱۴۰۳ برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا