ورزشی

کلینزمن: شانس ما و استرالیا ۵۰

یورگن کلینزمن در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی کره جنوبی مقابل استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: استرالیا تیم بسیار خوبی است. ما خیلی به آنها احترام می گذاریم. این بازی مانند تمام بازی های مرحله حذفی است. بازی با عربستان سخت بود و ما برای بازی مقابل استرالیا بسیار هیجان زده هستیم.

وی درباره شناخت خود از حریف خاطرنشان کرد: بازی های استرالیا را دیدیم. آنها یک تیم جنگنده هستند. بازی شانس های مساوی و در واقع پنجاه و پنجاه دارد، اما ما آماده مبارزه هستیم.

سرمربی آلمانی کره جنوبی درباره تاثیر دیدار با عربستان که به دقیقه ۱۲۰ و سپس ضربات پنالتی کشیده شد، گفت: بازی سختی مقابل عربستان داشتیم. این بازی شبیه به مسابقه است. آماده شدیم تا به نتیجه لازم برسیم.

کلینزمن ادامه داد: در نیمه دوم بازی با عربستان موقعیت های زیادی داشتیم. راستش می خواستیم گل های بیشتری بزنیم اما نشد. در بازی با استرالیا کار سختی برای خلق موقعیت داریم. ما خیلی به آنها احترام می گذاریم و می دانیم که در ضدحملات خوب هستند اما به هر حال برای این بازی آماده ایم.

وی در پاسخ به اینکه استرالیا یک روز بیشتر از کره جنوبی استراحت کرد، گفت: باید از روزهای بین بازی استفاده کرد. باید به بازی بعدی امیدوار بود. شما باید رنج بکشید. در چنین مسابقاتی باید سخت کار کنیم تا نتایج لازم را کسب کنیم. بازیکنان من در تیم های مختلف اروپایی بازی می کنند و با سختی بازی هر سه چهار روز یک بار آشنا هستند. اینکه استرالیا بیشتر استراحت کرد مشکلی نیست و ما آماده دیدار فردا هستیم.

سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی با تاکید بر شانس خود در ضربات پنالتی از زمان بازی در کنار افرادی مانند آندریاس کوپکه در تیم ملی آلمان خاطرنشان کرد: ضربات پنالتی بسیار خاص است. برای ضربات پنالتی تمرین کردیم. ما باید برای آن آماده باشیم. به هر حال او برای این رویداد در این تورنمنت تمرین کرد. ممکن است برای بازی با استرالیا در چنین شرایطی قرار بگیریم، بنابراین روی آن کار می کنیم.

وی بار دیگر به ریکاوری تیمش اشاره کرد و گفت: بازیکن: بازیکنان ما تجربه زیادی دارند. شاید یک رقیب استراحت بیشتر موثر باشد، اما وقتی در چنین تورنمنت هایی بازی می کنید، باید خود را با شرایط سخت وفق دهید. این چیزی است که ما انجام می دهیم.

کلینزمن تاکید کرد: به عنوان یک مهاجم سابق می توانم بگویم مهم نیست که فرصت را از بین ببرید، مهم این است که منتظر فرصت بعدی باشید. مایکل جردن گفت هر چه بیشتر توپ را از دست بدهید، امتیاز بیشتری می توانید کسب کنید. پس مهم این است که منتظر فرصت بعدی باشیم تا تبدیل به هدف شویم. من هم منتظرم مهاجمم گل بزند و لبخند را روی لبانش ببینم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی تاکید کرد: از هدایت چنین تیمی بسیار خوشحال و خوش شانس هستم. من بازیکنان با استعداد، خاص و منحصر به فردی دارم. می خواهم به آنها بگویم که باید از این لحظات استفاده کنند. از حضور در قطر نهایت استفاده را ببرید و برای رسیدن به بازی پایانی تلاش کنید. تیم های خوبی مثل ایران، قطر و ژاپن در این جام حضور دارند اما تیم خیلی خوبی هم داریم و باید تلاش کنیم.

همچنین چو گو سونگ بازیکن تیم ملی کره نیز درباره بازی فردا با استرالیا اظهار کرد: استرالیا تیم قدرتمندی است. خط دفاعی خوب و منسجمی داریم. هیچ فشاری روی ما به عنوان بازیکن نیست. می دانیم که با تیم خوبی بازی می کنیم اما نه اینکه تحت فشار باشیم! اینطور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا