ترندهای روز

کل کل چند پسر جوان با جنایت پایان یافت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ساعات اولیه بامداد بود که تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد زنگ خورد و خبر جنایت هولناک خواب را از چشمان قوه قضائیه ربود. دقایقی بعد قاضی محمود عارفی راد راهی بیمارستان رضوی مشهد شد که جمعی از کارآگاهان اداره پلیس آگاهی مشهد نیز همراه وی بودند. بررسی های اولیه نشان داد جوانی ۲۲ ساله به نام «حمیدرضایی» هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و جان خود را از دست داده است. خودش را گم کرده است. طولی نکشید که تجربه و راهنمایی قاضی ویژه قتل به کار خود ادامه داد و کارآگاهان به سرنخ هایی از درگیری شبانه چند جوان خودرو سواری که در بلوار توس مشهد رخ داد، دست یافتند.

بنابراین گروه ویژه کارآگاهان که با راهنمایی مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) وارد عمل شده بودند، پس از اخذ دستورات قضایی به سمت بلوار توس حرکت کردند اما پیش از آن یکی از شاهدان درگیری که در محل حضور داشت. در مرکز درمانی به کارآگاهان گفت. گفت: خواهرزاده ام (کشته شده) اخیراً پرایدش را تعمیر کرده بود که شب با هم سوار می شد پراید او شدیم و از توس ۳۵ به توس ۳۹ آمدیم، همانجا پیاده شدم تا کنار خودپرداز کار بانکی کنم و خواهرزاده ام به خیابان امام هادی رفت، اما دقایقی بعد با من تماس گرفت و از من خواست بیام پیشش. چون چند جوان می خواهند او را بزنند! وقتی به میدان امام هادی برگشتم در مسیر دو خودروی پژو پارس بودم پراید من یک نقره ای را جلوی آنها دیدم پراید سفید خواهرزاده ام را مسدود کرد و یکی دیگر از پشت به او ضربه زد. پیاده شدند و به سمت خواهرزاده ام دویدند. همون موقع حمیدرضا داد می زد عکس بگیر! با اینکه با موبایل و تاریکی شب ازشون عکس گرفتم ولی چون خیلی نگران بودم و دستام می لرزید پلاکشون ناخوانا شد.

با این سرنخ مهم، سروان حیرانی از افسران بازپرس کلانتری سپاد نیز در جمع کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و به این ترتیب دامنه تحقیقات به طوس ۶۴ کشیده شد، زیرا کنترل شبانه تعداد زیادی پلاک خودرو. سرانجام به نتیجه رسید و مالک اصلی پلاک خیابان شهید سنایی شناسایی شد.

در حالی که سرهنگ ولی نجفی (رئیس اداره قتل عمد) کارآگاهان را برعهده داشت، گروه ضربت وارد خیابان سنایی شد اما در یک لحظه حادثه مجرمانه دیگری رخ داد و با سارقانی که قصد نفوذ به مغازه را داشتند، مواجه شدند. حال عملیات دستگیری متهمان قتل با ماجرای سرقت گره خورد و سرانجام کارآگاهان شعبه عملیاتی با همکاری و همکاری نیروهای انتظامی کلانتری سپاد موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند. ، که در نوع خود داستانی شگفت انگیز دارد، در حالی که هجوم سارقان موتورسوار به سمت نیروهای پلیس، صحنه های دلهره آوری در نیمه های شب رقم خورد.

با وجود این، شعبه اصلی عملیاتی کارآگاهان ۳ نفر از مظنونان قتل را که تا صبح دیروز درگیر درگیری مرگبار بودند، به دام انداختند. با انتقال ۳ متهم به پلیس، بازجویی های فنی از آنها با حضور قاضی محمود اعرافی راد آغاز شد و مشخص شد که متهمان به دلیل سادگی و غرور جوانی با یکدیگر درگیر شده اند که یک ۲۲ ساله – پیرمرد چاقو خورد.

۳ متهم این پرونده که ۱۸، ۱۷ و ۱۹ ساله به نام های «محمد جواد س»، «نیما ر» و «محمد امین ر» هستند به درگیری با ۲۲ ساله اعتراف کردند. پیر جوان و تحقیقات بیشتر زیر نظر سروان آرمین منفرد (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد. ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا