کمبود برق به کمبود سوخت دامن زد / درخواست افزایش 20 درصدی سهمیه سوخت توسط وزارت صمت!
با تقویت کمبود دیزل برای ژنراتورهای صنعت ، نامه ای به وزیر نفت به وزیر نفت برای افزایش نرخ سوخت صنعتی به وزیر نفت ارسال شد. در همین راستا ، رهنمودهای دروغین وزارت انرژی باعث افزایش اثرات صنعت و اجبار آن در خرید ژنراتورها یا تأمین برق برای خود می شود.
طبق گفته های تجاری News ، برق تاکنون مشکلات بسیاری را برای صنعت ایجاد کرده است. صنعتی که همواره قربانی محدودیت های قدرت وزارت انرژی هستند ، برای ادامه فعالیت باید برق لازم را تولید کنند.
در حالی که وزارت انرژی صنعت را مجبور به تأمین خود کرده است ، صنایع مشکلات زیادی برای تحویل سوخت مورد نیاز ژنراتورهای آن دارند.
به عنوان یک خبرگزاری مهر ابراهیم شیخ ، معاون مدیر وزارت صنعت Semitic ، گفت که یکی از مهمترین الزامات صنعتگران در حال حاضر سوخت دیزل را برای ژنراتورهای دیزل تحویل می دهد تا بتوانند در طول قطع برق روند تولید را ادامه دهند. در همین راستا ، نامه ای به وزیر صنعت ، معدن و تجارت برای افزایش نرخ سوخت صنعت ، معدن و تجارت ۲۰ ٪ به وزیر نفت ارسال شد.
شیخ گفت: “اگر این کار به سرعت توسط شرکت ملی چاپ مجدد و توزیع نفت انجام شود ، می توان انتظار داشت که مشکلات ناشی از کاهش برق در واحدهای تولید به میزان قابل توجهی کاهش یابد.”
صنعت اجباری ، برق بدون تحویل دیزل!
طبق ماده ۴ قانون صنعت برق ، صنعت انرژی با هماهنگی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وزارت انرژی ، باید حداقل ۹۰۰۰ مگاوات نیروگاه های گرما را با حداقل ۵۵ ٪ و ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه های نیرومند تجدید پذیر و برق تا پایان ۱۴۰۴ بسازد.
اگر نیروگاه ساخته نشده باشد ، در صورت کمبود برق برای برنامه های مدیریت برق وزارت انرژی ، منبع تغذیه در این صنایع در این صنایع اولویت دارد. وزارت انرژی موظف است پشتیبانی و برق بیش از حد خود را برای این صنایع منتقل کند و وزارت نفت موظف است سوخت مورد نیاز وزارت انرژی را تأمین کند.
طبق این قانون ، وزارت انرژی در ابتدا محدودیت تأمین برق را به صنعت تعیین می کند و سعی می کند آن را به سمت ساختمان یا خرید یک ژنراتور برای تأمین برق حرکت دهد.
با این حال ، بسیاری از صنایعی که مجبور به تولید ژنراتور شده اند با مشکل تحویل دیزل روبرو هستند. به عبارت دیگر ، وزارت انرژی صنعت را مجبور به ایجاد برق خود کرده است ، اما وزارت نفت به دیزل لازم برای آنها نمی دهد.
لازم به ذکر است که صنایع در بسیاری از شهرک های صنعتی سهمیه بنزین ندارند و قبلاً مجبور بودند ژنراتورهای خود را از بازار آزاد و با قیمت های نجومی خریداری کنند.
خط اخبار تجاری یک فعال در شهرهای صنعتی در طول زمستان NAPP فعلی نشان داد که تهیه دیزل دولتی برای واحدهای صنعتی بسیار دقیق انجام شده است. می توان گفت که سهمیه دیزل دولت به بسیاری از واحدهای تولیدی اختصاص نمی یابد. اگرچه قیمت دیزل ایالتی ۳۰۰ دلار است ، اما صنعتگران مجبور بودند دیزل را با قیمت خریداری کنند. دیزل آزادی ، که در کوچه عقب نیز یافت می شود ، حدود ۱۵،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ تومانس هزینه دارد.
شدت کمبود سوخت با افزایش کمبود برق
با تقویت کمبود برق و افزایش به ۲۰،۰۰۰ مگاوات ، بسیاری از صنایع مشکل کاهش تولید را داشتند. وزارت انرژی ، که به دلایل ساختاری نمی تواند بحران strum را حل کند ، با جلوگیری از جلوگیری از صنعت برق ، صنعت را به بحران بزرگتر سوق می دهد. بیشتر آنها در تداوم وزارتخانه ، خودشان در صنعت برای تأمین برق به برق ، به خرید ژنراتور تبدیل شده اند. ژنراتورهایی که عمدتاً به بنزین و سوخت دیزل احتیاج دارند.
با این حال ، فقدان بنزین و دیزل نیز در کشور مشهود است. با توجه به مقامات ، سعی کردند با ارائه راه حل های قیمت ، کمبود بنزین و دیزل را جبران کنند. با این حال ، مقامات نتوانستند کمبود بنزین و دیزل را جبران کنند و بحران ادامه دارد. با توجه به استراتژی اجبار برای خودکشی در تأمین برق ، نیاز به سوخت آن افزایش می یابد.
به عبارت دیگر ، وزارت انرژی صنعت را مجبور به تحویل ژنراتور ، جبران کمبود برق و کاهش مسئولیت آن کرد ، که منجر به کمبود سوخت می شود. نامه وزیر SEMIT و وزیر نفت می تواند در نگاه اول یک گام پشتیبان باشد ، اما در طولانی مدت به دلیل هماهنگی ناکافی مناطق مختلف کشور ، این اختلال انرژی به طور کلی تقویت می شود.
باید گفت که سوخت و برق مشکلات جداگانه ای نیست ، و تا زمانی که از یکدیگر درک نشوند ، و استراتژی های ساختاری برای مقایسه آپارتمان های کوتاه مدت برای آسیب رساندن به هر یک از آنها.
اطلاعات بیشتر در مورد گزارش فروش ۶۰۰۰ Tomans به تولید کنندگان را بخوانید! در اخبار تجاری بخوانید